Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Του Σωματείου με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ», το οποίο εδρεύει στον Δήμο Αθηναίων, επί της Λ. Αθηνών αρ. 107 και εκπροσωπείται νόμιμα.

ΚΑΤΑ Παντός κατά νόμον υπευθύνου.

1.1. Δια της παρούσας αναφοράς μας επιθυμούμε να θέσουμε υπόψιν σας τα ακόλουθα, προκειμένου να προβείτε στην διερεύνηση της τέλεσης αξιόποινων πράξεων και συνακόλουθα να πράξετε τα νόμιμα, προκειμένου να αποδοθούν οι κατά νόμον ευθύνες σε όλους τους κατά νόμον υπευθύνους.

1.2. Το Σωματείο μας, με την επωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ» και με έδρα τον Δήμο Αθηναίων, έχει συσταθεί δυνάμει της υπ’ αριθμόν 5175/2009 απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών (Τμήμα Εκουσίας Δικαιοδοσίας) και έχει καταχωρηθεί με αριθμό μητρώου: 27919 στα Βιβλία Καταχωρίσεως Αναγνωρισμένων Σωματείων του Πρωτοδικείου Αθηνών, αποτελείται δε από πρόσωπα, τα οποία δραστηριοποιούνται ανά την Ελλάδα στον χώρο των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ιδίως δε τον ν. 2963/2001.

1.3. Ως σκοποί του Σωματείου μας έχουν οριστεί κατά το εγκριθέν με την ανωτέρω υπ’ αριθμόν 5175/2009 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών καταστατικό του, οι κάτωθι, ήτοι:

α) Η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των μελών του σωματείου και η ανάπτυξη πνεύματος συνδικαλισμού, αλληλεγγύης και αλληλοεξυπηρέτησης όλων των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών ιδιωτικών κέντρων τεχνικού ελέγχου οχημάτων (ΚΤΕΟ).

β) Η συστηματική μελέτη, προώθηση και ευρύτερη προβολή όλων των ζητημάτων και προβλημάτων του κλάδου, καθώς και η διαμόρφωση θέσεων και προτάσεων αναφορικά με τις δυνατότητες αντιμετώπισης των ανωτέρω προβλημάτων, καθώς και η έρευνα αναφορικά με τα περιθώρια και τις δυνατότητες βελτίωσης της ισχύουσας κατάστασης σε οιοδήποτε ζήτημα σχετιζόμενο άμεσα ή έμμεσα καθ’ 2 οιονδήποτε τρόπο με την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικού ΚΤΕΟ, καθώς και η αποφυγή πράξεων αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ τους.

γ) Η προώθηση και προβολή όλων των ζητημάτων, προβλημάτων, δικαιωμάτων και στόχων των μελών, τα οποία σχετίζονται αμέσως ή εμμέσως με την ίδρυση και λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ προς το αρμόδιο Υπουργείο και εν γένει τους αρμόδιους φορείς και αρχές, καθώς και η ανάπτυξη στενών δεσμών και συνεργασίας με αυτούς για την επίλυση των πάσης φύσεως ζητημάτων, την διαρκή βελτίωση του θεσμικού πλαισίου και την επίτευξη των πάσης φύσεως στόχων, οι οποίοι σχετίζονται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με την ίδρυση και λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

δ) Η επίτευξη συντονισμού και συνεργασίας μεταξύ των μελών στην διεξαγωγή αγώνων για πάσης φύσεως επαγγελματικά ζητήματα και η συνεργασία με άλλους φορείς για την περιφρούρηση των δικαιωμάτων των μελών.

ε) Η επίλυση των προβλημάτων που πλήττουν τον κλάδο μέσα από την συνεργασία και τον συντονισμό με άλλους επαγγελματίες στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και με τα συνδικαλιστικά όργανα αυτών και η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού σε βάρος των μελών του σωματείου.

στ) Η παροχή οικονομικής, τεχνικής και νομικής υποστήριξης κατά την προβολή εκ μέρους των μελών του νόμιμων διεκδικήσεων αυτών, εφόσον αφορούν σε δραστηριότητες συνεχόμενες στενά προς την εν γένει λειτουργία του ιδιωτικού ΚΤΕΟ αυτών, στην προσπάθειά τους για την προαγωγή και προώθηση των αιτημάτων τους.

ζ) Η επ’ ονόματι του σωματείου εξώδικη και δικαστική επιδίωξη των πάσης φύσεως δικαιωμάτων του σωματείου και των μελών αυτού για πάσης φύσεως ζητήματα, η άσκηση ενδίκων βοηθημάτων και μέσων αναφορικά με κάθε ζήτημα, το οποίο άπτεται των δικαιωμάτων του Σωματείου και των μελών αυτού και η εν γένει δικαστική και εξώδικη προστασία και προάσπιση των δικαιωμάτων του Σωματείου και των μελών αυτού.

η) Η προαγωγή της επαγγελματικής συνείδησης των μελών, η εκπαίδευση και επιμόρφωση των ίδιων και των απασχολουμένων από αυτά, η παροχή τεχνοοικονομικών συμβουλών, η δημιουργία δικτύου ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ των μελών για πάσης φύσεως ζητήματα που αφορούν στην μορφή, δομή, οργάνωση και λειτουργία των ιδιωτικών ΚΤΕΟ σε επίπεδο μηχανικής και λογιστικής υποδομής, ήτοι λ.χ. προμήθειες, εισαγωγή και εφαρμογή νέων τεχνολογιών, λογιστική και τεχνική υποστήριξη, διαφάνεια ως προς τον μετρητικό εξοπλισμό και την διακρίβωση των μηχανημάτων ελέγχου, θέσπιση διαδικασιών επίλυσης διαφορών μεταξύ μελών, νομική υποστήριξη κτλ., και εν γένει σε οιοδήποτε ζήτημα άπτεται της ίδρυσης και λειτουργίας των ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

θ) Η ενημέρωση των μελών για πάσης φύσεως θέματα εργασιακά, οικονομικά, κοινωνικά, νομικά και εν γένει σχετιζόμενα με την ίδρυση και λειτουργία Ιδιωτικού ΚΤΕΟ. ι) Η ανάπτυξη και διάδοση μεθόδων βελτίωσης του τεχνικού ελέγχου οχημάτων, η ενημέρωση των οδηγών για την σημασία του τεχνικού ελέγχου ως προς την ποιότητα  ζωής και την ασφάλεια της οδικής κυκλοφορίας, καθώς και για το έργο και τα πλεονεκτήματα των μελών – ιδιωτικών ΚΤΕΟ, με κοινή διαφήμιση, διαφώτιση και προβολή των μελών του.

ια) Η διαφύλαξη, μελέτη, διεκδίκηση και προάσπιση των κοινών οικονομικών, κοινωνικών, ασφαλιστικών και επαγγελματικών συμφερόντων των ιδιοκτητών ΙΚΤΕΟ, καθώς και η προώθηση και επίτευξη κοινών στόχων στα πλαίσια της αποστολής στους στον χώρο της οδικής ασφάλειας και της προστασίας του αστικού και φυσικού περιβάλλοντος.

ιβ) Η συνεργασία και σύμπραξη για την επίτευξη κοινών στόχων με φυσικά πρόσωπα, καθώς και νομικά πρόσωπα οιασδήποτε νομικής μορφής συγγενών κλάδων και συναφών σκοπών στην Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

1.4. Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 4 § 1 του Καταστατικού του Σωματείου μας, το οποίο (άρθρο) αφορά στην Είσοδο Μελών στο Σωματείο μας: «1. Μέλη του σωματείου δύνανται να είναι:

α) κάθε φυσικό πρόσωπο, που έχει λάβει επ’ ονόματί του, είτε άδεια ίδρυσης, είτε άδεια λειτουργίας Ιδιωτικού Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων·

β) ο Πρόεδρος του Δ.Σ. ή ο Διευθύνων Σύμβουλος ή ο Εντεταλμένος Σύμβουλος και δύο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου εκάστης ανώνυμης εταιρείας, η οποία έχει λάβει επ’ ονόματί της είτε άδεια ίδρυσης, είτε άδεια λειτουργίας Ιδιωτικού Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων·

γ) ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνεταιρισμού, εφόσον έχει εκδοθεί είτε άδεια ίδρυσης είτε άδεια λειτουργίας Ιδιωτικού Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στο όνομα του οικείου Συνεταιρισμού·

δ) μέχρι δύο από τα πρόσωπα, τα οποία είναι παράλληλα Διαχειριστές και Εταίροι Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.), εφόσον έχει εκδοθεί είτε άδεια ίδρυσης είτε άδεια λειτουργίας Ιδιωτικού Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στο όνομα της οικείας Ε.Π.Ε· και

ε) μέχρι δύο από τα πρόσωπα, τα οποία είναι παράλληλα Διαχειριστές και Εταίροι Ομόρρυθμης Εταιρείας (Ο.Ε.) ή Ετερόρρυθμης Εταιρείας (Ε.Ε.), εφόσον έχει εκδοθεί είτε άδεια ίδρυσης, είτε άδεια λειτουργίας Ιδιωτικού Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στο όνομα της οικείας Ο.Ε. ή Ε.Ε.».

1.5. Σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 18 § 3 περ. α) του ν. 3446/2006 «Οργάνωση και λειτουργία αρχών ελέγχου κυκλοφορίας των οχημάτων – Ρυθμίσεις για τις επιβατικές μεταφορές και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ Α΄ 49/10.3.2006), ως Δημόσια Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) ορίζονται: 4 «3. Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (Κ.Τ.Ε.Ο.): Φορείς που διαθέτουν κατάλληλη κτιριακή υποδομή, μηχανολογικό και λοιπό εξοπλισμό και εκπαιδευμένο προσωπικό, ώστε να διενεργούν τεχνικούς ελέγχους σε οχήματα:

α) Δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο.: Τα Κ.Τ.Ε.Ο. των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων που διενεργούν τους περιοδικούς και ειδικούς τεχνικούς ελέγχους σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων.». Εξάλλου, σύμφωνα και με την προγενέστερη κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Μεταφορών και Επικοινωνιών υπ’ αριθμ. Φ2/64580/2288/1999 (ΦΕΚ Β’ 1523/27.7.1999) με τίτλο «Τεχνικός έλεγχος μηχανοκινήτων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους σε συμμόρφωση προς την οδηγία 96/96/ΕΚ», και ειδικότερα σύμφωνα με το άρθρο αυτής:

«Ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων, που προβλέπει η παρούσα απόφαση, διενεργείται από τις Υπηρεσίες ΚΤΕΟ των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της χώρας ή από δημόσιο οργανισμό στον οποίο ανατίθεται το καθήκον αυτό, ή από τα όργανα ή φορείς ιδιωτικής φύσεως, τους οποίους εξουσιοδοτεί, υποδεικνύει και εποπτεύει άμεσα το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών». Επομένως, τα Δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία λειτουργούν εντός των περιφερειών των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της χώρας, υπάγονται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, προϊστάμενός τους δε είναι ο οικείος Νομάρχης, κατά τα οριζόμενα στην διάταξη του άρθρου 16 § 1 περ. γ’ του ν. 2218/1994, σύμφωνα με την οποία:

«1. Ο νομάρχης εκδίδει όλες τις πράξεις μη κανονιστικού χαρακτήρα. Ο νομάρχης έχει επίσης τις κατωτέρω αρμοδιότητες: …

γ. Είναι προϊστάμενος όλων των υπηρεσιών της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης. …».

1.6. Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 37 § 4 του ν. 2963/2001 «Οργάνωση και λειτουργία των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, τεχνικός έλεγχος οχημάτων και ασφάλεια χερσαίων μεταφορών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α 268/23.11.2001), όπως αυτό ίσχυε πριν την τροποποίησή του από το άρθρο 4 του ν. 3245/2004:

«4. Τα δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο. διαπιστεύονται από το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης ή άλλο φορέα διαπίστευσης Κράτους Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσα σε προθεσμία ενός έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Με αιτιολογημένη απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί για ένα επιπλέον έτος.».

Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 51 του ν. 2963/2001: «Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά στο νόμο αυτόν και εκτός των άρθρων 1 έως 32 του κεφαλαίου Α` που αρχίζει την 1.7.2001.», ο ανωτέρω δε νόμος δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ την 23-11-2001.

Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, με βάση την ανωτέρω διάταξη, τα Δημόσια 5 ΚΤΕΟ όφειλαν να διαπιστευθούν κατά τα διαλαμβανόμενα στην ανωτέρω διάταξη του άρθρου 37 § 4 του ν. 2963/2001 το αργότερο έως την 23-11-2002.

1.7. Εν συνεχεία, η ανωτέρω προθεσμία παρατάθηκε με το άρθρο μόνο παρ. 1 της Υπουργικής Απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών υπ’ αριθμ. 48921/6420/2002 (ΦΕΚ Β΄ 1193/13.09.2002) «Παράταση της προθεσμίας της παρ. 4 του άρθρου 37 του Ν. 2963/2001 (Α` 268)

για τη διαπίστευση δημοσίων ΚΤΕΟ και τροποποίηση της υπ. αριθμ. Φ2/75443/3519/25.10.99 απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β` 1989) με θέμα “Καθορισμός προσόντων υπαλλήλων που συμμετέχουν στο έργο του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων”», η οποία (υπουργική απόφαση) εκδόθηκε μεν με επίκληση της ανωτέρω εξουσιοδοτικής διάταξης του άρθρου 37 § 4 του ν. 2963/2001, δεν διελάμβανε όμως ουδεμία αιτιολογία, πολύ περισσότερο συγκεκριμένη και ειδική αιτιολογία, αναφορικά με τον λόγο, για τον οποίο κατέστη αναγκαία η έκδοση της ανωτέρω υπουργικής απόφασης και συνακόλουθα η παράταση της προθεσμίας διαπίστευσης των Δημοσίων ΚΤΕΟ. Ειδικότερα, στην ανωτέρω διάταξη ορίσθηκαν τα ακόλουθα, ήτοι:

«1. Η προθεσμία της παρ. 4 του άρθρου 37 του Ν. 2963/2001 (Α` 268) για τη διαπίστευση των δημοσίων ΚΤΕΟ παρατείνεται μέχρι την 23.11.2003.».

Στο τελευταίο εδάφιο του ανωτέρω άρθρου ορίζεται ότι: «Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.», η ανωτέρω δε υπουργική απόφαση δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 13-09- 2002. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, με την ανωτέρω διάταξη παρατάθηκε η προθεσμία διαπίστευσης των Δημοσίων ΚΤΕΟ έως την 23-11-2003.

1.8. Περαιτέρω, η ανωτέρω διάταξη του άρθρου 37 § 4 του ν. 2963/2001 τροποποιήθηκε με τον ν. 3245/2004: «Κατάργηση ειδικής εισφοράς επί των συντάξεων του Δημοσίου και των άλλων ασφαλιστικών φορέων και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ Α` 110/16.6.2004), και ειδικότερα με την διάταξη του άρθρου 4 του ανωτέρω νόμου, σύμφωνα με το οποίο: «Άρθρο 4 – Διαπίστευση των Δημοσίων ΚΤΕΟ:

Η παράγραφος 4 του άρθρου 37 του Ν. 2963/2001 (ΦΕΚ 268 Α) αντικαθίσταται ως εξής:

“4. Τα Δημόσια ΚΤΕΟ διαπιστεύονται από το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης ή άλλο φορέα διαπίστευσης Κράτους Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2005. Με αιτιολογημένη απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί για ένα επιπλέον εξάμηνο.”».

Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 6 του ανωτέρω νόμου: « Η ισχύς του νόμου αυτού αρχίζει από της δημοσιεύσεώς του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, πλην του άρθρου 1 του οποίου η ισχύς αρχίζει από την 1η Ιουλίου 2004.», ο ανωτέρω νόμος δε, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 16-06-2004, ήτοι μετά την παρέλευση χρονικού διαστήματος σχεδόν επτά μηνών από την λήξη της ανωτέρω υπό την § 1.7. του παρόντος προθεσμίας την 23-11-2003. Κατά συνέπεια, με την ανωτέρω 6 διάταξη του άρθρου 4 του ν. 3254/2004, παρατάθηκε η προθεσμία διαπίστευσης των Δημοσίων ΚΤΕΟ, και μάλιστα μετά την λήξη της προηγούμενης προθεσμίας, εντός της οποίας όφειλαν να διαπιστευθούν κατά νόμον τα Δημόσια ΚΤΕΟ, έως την 31-12-2005.

1.9. Επιπρόσθετα, με επίκληση της ανωτέρω εξουσιοδοτικής διάταξης του άρθρου 37 § 4 του ν. 2963/2001 –όπως αυτό ίσχυε μετά την ανωτέρω τροποποίησή του από το άρθρο 4 του ν. 3245/2004 – παρατάθηκε εκ νέου με το άρθρο μόνο της Υπουργικής Απόφασης του Υπουργού Μεταφορών υπ’ αριθμ. 73850/8004/2005 (ΦΕΚ Β’ 1867/29.12.2005): «Παράταση της προθεσμίας της παρ. 4 του άρθρου 37 του ν. 2963/2001 (268Α΄) για τη διαπίστευση των δημοσίων ΚΤΕΟ» η ανωτέρω προθεσμία, η οποία έληγε, ως προαναφέρθηκε, την 31-12-2005.

Ειδικότερα σύμφωνα με την εν λόγω διάταξη: «Η προθεσμία της παρ. 4 του άρθρου 37 του ν. 2963/2001 (268Α΄) για τη διαπίστευση των δημοσίων ΚΤΕΟ, όπως αυτή τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του ν. 3245/2004 (110Α΄), παρατείνεται μέχρι τις 30.6.2006. Η παρούσα απόφαση ισχύει από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.», η ανωτέρω δε Υπουργική απόφαση δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 29-12-2005. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, με την ανωτέρω διάταξη του άρθρου μόνου της υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμόν 73850/8004/2005 παρατάθηκε η ανωτέρω προθεσμία διαπίστευσης των Δημοσίων ΚΤΕΟ έως την 30-06-2006.

1.10. Τέλος, η ανωτέρω διάταξη του άρθρου 37 § 4 του ν. 2963/2001 τροποποιήθηκε εκ νέου από την διάταξη του άρθρου 16 § 4 περ. β’ του ν. 3534/2007 με τίτλο «Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους ελληνικούς αερολιμένες και άλλες διατάξεις.» (ΦΕΚ Α΄ 40/23.2.2007), σύμφωνα με την οποία: «4. Στο άρθρο 37 του ν. 2963/2001: … β. Η παράγραφος 4, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του ν. 3245/2004 (ΦΕΚ 110/Α`), αντικαθίσταται ως εξής:

“4. Τα δημόσια Κ.Τ.Ε.Ο. διαπιστεύονται ως προς τον περιοδικό και εκούσιο τεχνικό έλεγχο από το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης ή άλλο φορέα διαπίστευσης κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως Φορέα Ελέγχου Τύπου Α`, σύμφωνα με το αντίστοιχο Τυποποιητικό Παράρτημα του Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17020 μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2008.”». Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 29 του ανωτέρω νόμου: «Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευση του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.», ο ανωτέρω δε νόμος δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 23-02-2007, ήτοι μετά την παρέλευση χρονικού διαστήματος πλέον των επτά μηνών από την 30-06-2006, οπότε και είχε ήδη λήξει η προθεσμία διαπίστευσης των Δημόσιων ΚΤΕΟ σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην υπ’ αριθμόν 73850/8004/2005 Υπουργική Απόφαση.

Κατά συνέπεια, με την ανωτέρω διάταξη του άρθρου 16 § 4 περ. β’ του ν. 3534/2007 παρατάθηκε για μία ακόμη φορά η κατά τα ανωτέρω προθεσμία διαπίστευσης των Δημόσιων ΚΤΕΟ – και μάλιστα μετά την λήξη της 7 προηγούμενης προθεσμίας, εντός της οποίας όφειλαν να διαπιστευθούν κατά νόμον τα Δημόσια ΚΤΕΟ – πλέον μέχρι την 31-12-2008, ενώ παράλληλα:

α) προσδιορίσθηκε επακριβώς το Πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17020, δυνάμει του οποίου έπρεπε να πραγματοποιηθεί η οικεία διαπίστευση· και

β) δεν χορηγήθηκε η δυνατότητα παράτασης της ανωτέρω προθεσμίας με υπουργική απόφαση.

1.11. Παράλληλα, σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 37 § 1 περ. ζ) του ν. 2963/2001, ως η οικεία διάταξη ισχύει σήμερα: «1. Η άδεια λειτουργίας ιδιωτικών Κ.Τ.Ε.Ο. χορηγείται εφόσον πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις: … ζ.

Διαπίστευση του Κ.Τ.Ε.Ο., ως προς τον περιοδικό και εκούσιο τεχνικό έλεγχο, από το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης του ν. 2231/1994 (ΦΕΚ 139/Α`) ή άλλο φορέα διαπίστευσης κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως Φορέα Ελέγχου Τύπου Α` σύμφωνα με το αντίστοιχο Τυποποιητικό Παράρτημα του Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/EC 17020.».

Προκύπτει επομένως ευχερώς από τα ανωτέρω ότι η υποχρέωση διαπίστευσης, ήτοι η υποχρέωση διαπίστωσης της τεχνικής επάρκειας του εξοπλισμού και του προσωπικού των ΚΤΕΟ ως φορέων ελέγχου, καθώς και της ανεξαρτησίας, της αμεροληψίας και της ακεραιότητας αυτών, και δη από έναν εξωτερικό και ανεξάρτητο φορέα, η οποία (υποχρέωση διαπίστευσης) ισχύει αναφορικά με όλα τα ΚΤΕΟ, ήτοι τόσο αναφορικά με τα Ιδιωτικά, όσο και αναφορικά με τα Δημόσια ΚΤΕΟ, και προς την οποία τα τελευταία (ήτοι τα Δημόσια ΚΤΕΟ) δεν έχουν συμμορφωθεί μέχρι σήμερα, αποτελεί προϋπόθεση για την εξ αρχής λειτουργία των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, και μάλιστα αναγόμενη σε βασικό προαπαιτούμενο όρο για την έκδοση της άδειας λειτουργίας αυτών (ήτοι των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ).

Είναι επομένως εμφανής η σπουδαιότητα, την οποία αποδίδει ο νομοθέτης, στην τήρηση του οικείου όρου για την ορθή λειτουργία ενός ΚΤΕΟ, πολλώ δε μάλλον αφού δια της πλήρωσης αυτού (του όρου) διασφαλίζεται η νομότυπη και προσήκουσα λειτουργία του ΚΤΕΟ, η εξαγωγή ορθών και ακριβών αποτελεσμάτων αναφορικά με τον διενεργούμενο τεχνικό έλεγχο των οχημάτων, η ανεξαρτησία και αμεροληψία των ελεγχόντων και το αδιάβλητο των αποτελεσμάτων, τα οποία εξάγονται μέσω του τεχνικού ελέγχου, και άρα η ορθή επιτέλεση του λειτουργήματος του τεχνικού ελέγχου οχημάτων, το οποίο έχει αποφασιστική σημασία για τη δημόσια ασφάλεια, τη δημόσια υγεία και την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα ενδυναμώνεται και καθιερώνεται ο Θεσμός των ΚΤΕΟ στην κοινή συνείδηση, και κατ’ επέκταση διασφαλίζονται και πολλαπλασιάζονται τα αδιαμφισβήτητα οφέλη, τα οποία απορρέουν από την ορθή λειτουργία του Θεσμού του τεχνικού ελέγχου οχημάτων.

1.12. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η προθεσμία για την διαπίστευση των Δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία λειτουργούν στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις ανά την Ελλάδα και υπάγονται στην αρμοδιότητα αυτών, έληξε κατά τα ανωτέρω την 31-12-2008, χωρίς, εξ 8 όσων γνωρίζουμε, να έχει λάβει χώρα οιαδήποτε παράταση αυτής μέχρι και σήμερα, ήτοι μετά την παρέλευση ενός και πλέον έτους από την λήξη της οικείας προθεσμίας διαπίστευσης, αλλά και χωρίς, εξ όσων γνωρίζουμε, να έχει διαπιστευθεί οποιοδήποτε Δημόσιο ΚΤΕΟ με βάση το ανωτέρω πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17020, σε συμμόρφωση προς τις επιταγές του άρθρου 37 § 4 του ν. 2963/2001 ως τροποποιηθέν ισχύει.

1.13. Η ανωτέρω πραγματικότητα, της μη συμμόρφωσης δηλαδή των Δημοσίων ΚΤΕΟ προς την ανωτέρω υποχρέωσή τους προς διαπίστευση, ομολογείται από την ίδια την Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος (Ε.Ν.Α.Ε.), η οποία αποτελεί τον κατ’ εξοχήν αρμόδιο φορέα και γνώστη της πραγματικής κατάστασης, η οποία επικρατεί αναφορικά με τα Δημόσια ΚΤΕΟ, δεδομένου ότι, ως αναλυτικώς εκτέθηκε ανωτέρω, υπό την § 1.5. της παρούσης, τα Δημόσια ΚΤΕΟ υπάγονται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις. Ειδικότερα, τόσο στην υπ’ αριθμόν πρωτ. 1401/08-12-2009 επιστολή της ΕΝΑΕ προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα, με θέμα «Διαπίστευση Δημοσίων ΚΤΕΟ» [Σχετικό 13], η οποία (επιστολή) έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα www.ana.gr,

όσο και στην υπ’ αριθμόν πρωτ. 1.435/29-12-2009 επιστολή της ΕΝΑΕ προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μαγκριώτη (σελ. 21) [Σχετικό 14], την οποία (επιστολή) τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΝΑΕ φέρονται να παρέδωσαν στα ανωτέρω πρόσωπα και η οποία επίσης έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο, και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα www.enae.gr, η ίδια η Ένωση Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος φέρεται να δηλώνει ρητά τα κάτωθι, ήτοι: «Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι παρά τις συνεχείς παρατάσεις που έχουν δοθεί μέχρι σήμερα κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ δεν έχει διαπιστευθεί. Τα αίτια είναι σε όλους γνωστά, με κυριότερα την έλλειψη αυτομάτων γραμμών ελέγχου αλλά και την προμήθεια του απαραίτητου πρόσθετου εξοπλισμού, τα οποία αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την διαπίστευση».

1.14. Όπως ευχερώς προκύπτει από όλα τα ανωτέρω, πλέον τα Δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία υπάγονται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, λειτουργούν, εξ όσων γνωρίζουμε, χωρίς την αναγκαία από τις ανωτέρω διατάξεις διαπίστευση, η οποία κρίθηκε από τον νομοθέτη αναγκαία, προκειμένου να διασφαλισθεί η ποιότητα των παρεχόμενων εκ μέρους των Δημοσίων ΚΤΕΟ υπηρεσιών τεχνικού ελέγχου οχημάτων.

Παρά το γεγονός ωστόσο ότι, κατά τα ανωτέρω αναλυτικώς εκτιθέμενα, δεν πληρούνται πλέον όλοι οι νόμιμοι όροι για την κατά νόμον λειτουργία των Δημοσίων ΚΤΕΟ, δεδομένου ότι αυτά (τα Δημόσια ΚΤΕΟ) στερούνται της απαιτούμενης κατά το άρθρο 37 § 4 του ν. 2963/2001 διαπίστευσης, εξ όσων γνωρίζουμε, η Αρχή, η οποία προΐσταται των Δημοσίων ΚΤΕΟ, ήτοι ο εκάστοτε Νομάρχης για τα ΚΤΕΟ, τα 9 οποία υπάγονται στην οικεία Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, εξακολουθεί να επιτρέπει την λειτουργία του Δημοσίου ΚΤΕΟ ή των Δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία εκάστοτε υπάγονται στην χωρική του αρμοδιότητα.

Μάλιστα, η ανωτέρω παραβίαση αφορά, πέρα από τα Δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία λειτουργούν στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, ήτοι στα ΚΤΕΟ, τα οποία υπάγονται στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις Αθηνών, Πειραιώς, Ανατολικής Αττικής και Δυτικής Αττικής (οράτε ενδεικτικώς το ΦΕΚ Β’ 1636/07-08-2009, στο οποίο δημοσιεύθηκε η υπ’ αριθμόν 127/2009 απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αθηνών αναφορικά με την «Τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας των Υπηρεσιών της Ν.Α. Αθηνών- Πειραιώς/Νομαρχίας Αθηνών» [Σχετικό 18]), και σε όλα τα λοιπά Δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία λειτουργούν ανά την Ελλάδα και έκαστο εκ των οποίων υπάγεται στην αρμοδιότητα της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.

1.15. Η ανωτέρω παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας, σε συνδυασμό και με τα υψηλότατα ποσοστά αποχής των ιδιοκτητών οχημάτων από τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων τους, αλλά και με την ελλιπή αστυνόμευση σχετικά με την τήρηση εκ μέρους των πολιτών των προβλεπόμενων από την κείμενη νομοθεσία υποχρεώσεών τους για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων τους, επηρεάζει το σύνολο της κοινωνίας και το δημόσιο συμφέρον, καθώς πλήττει κατάφωρα:

α) την ασφάλεια των μετακινήσεων, καθώς και την ζωή και την υγεία των μετακινούμενων στο οδικό δίκτυο, δεδομένου ότι δεν διασφαλίζεται ότι ελέγχονται από τα Δημόσια ΚΤΕΟ ορθά και προσηκόντως τα οχήματα αυτών· και

β) το περιβάλλον, δεδομένου ότι, με την απουσία της ανωτέρω διαπίστευσης, δεν διασφαλίζεται ότι ο διενεργούμενος από τα Δημόσια ΚΤΕΟ έλεγχος πληροί τους όρους της κείμενης νομοθεσίας αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων και τον έλεγχο της λοιπής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, η οποία τυχόν προκαλείται από τα ελεγχόμενα οχήματα. Μάλιστα, η ανωτέρω παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας σχετίζεται άμεσα και με τον υψηλότατο αριθμό τροχαίων ατυχημάτων και τους πολυάριθμους νεκρούς και τραυματίες λόγω αυτών, γεγονός που αποτελεί ένα από τα μείζονος σημασίας και με πολύπλευρες κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις προβλήματα, που ταλανίζουν την χώρα μας.

1.16. Παράλληλα ζημιώνονται σφόδρα και αμεσότατα τα μέλη του Σωματείου μας, τα οποία κατά τα ανωτέρω δραστηριοποιούνται στην ίδρυση και λειτουργία Ιδιωτικών ΚΤΕΟ ανά την Ελλάδα και τα οποία τηρούν τις νόμιμες υποχρεώσεις τους αναφορικά και με την διαπίστευση των λειτουργούντων εκ μέρους τους Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, δεδομένου ότι η λειτουργία των Δημόσιων ΚΤΕΟ έχει ως αυτονόητη και άμεση συνέπεια ότι περιορίζεται και δη σημαντικά ο αριθμός των οχημάτων, τα οποία προσέρχονται προς τεχνικό έλεγχο στους Σταθμούς Ιδιωτικών  ΚΤΕΟ των μελών του Σωματείου μας. Συνέπεια τούτου είναι η απώλεια σημαντικών εσόδων τόσο για τα μέλη μας όσο και για τον κλάδο συνολικά των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, η επιβίωση του οποίου καθίσταται δυσχερής.

Και τούτο διότι τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλούνται να ανταποκριθούν στο εξαιρετικά υψηλό και δυσβάσταχτο κόστος της συνεχούς διαπίστευσης αυτών, προκειμένου να λειτουργούν, πληρώντας όλους τους όρους του νόμου και διατηρώντας παράλληλα σε άριστη κατάσταση τον εξοπλισμό τους, ενώ παράλληλα υποχρεούνται να ανταγωνίζονται στο ίδιο αντικείμενο τα Δημόσια ΚΤΕΟ, τα οποία, όπως σαφώς προκύπτει από τα ανωτέρω, ουδόλως επιβαρύνονται με το ανωτέρω σταθερό και υψηλότατο κόστος της διαπίστευσης, εφόσον δεν έχουν διαπιστευθεί, αλλά και κυρίως ουδόλως φέρουν οιαδήποτε βεβαίωση ότι πληρούν τα αυξημένα ποιοτικά κριτήρια, τα οποία θέτει ο νόμος για την σύννομη λειτουργία ενός Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

Οι ανωτέρω δυσμενείς συνέπειες καθίστανται ακόμη πιο εμφανείς και έκδηλες, ενόψει του ότι, ως προκύπτει από τα συνημμένα στο παρόν έγγραφα του ΥΜΕ [Σχετικά 15 και 16] καθώς και από την Έκθεση Πεπραγμένων έτους 2004 του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών [Σχετικό 17], η οποία κατά τα εκτιθέμενα σε αυτήν έχει διαβιβασθεί κατά περίπτωση στους κατά τόπον αρμόδιους Εισαγγελείς Πρωτοδικών, τα ποσοστά της «αποχής» των υποκειμένων στον υποχρεωτικό από την κείμενη νομοθεσία τεχνικό έλεγχο αυτοκινήτων κατά τα έτη 2006, 2007 και 2008, ήταν ιδιαίτερα υψηλά, ενώ παράλληλα έχουν εντοπισθεί κατά τους οικείους ελέγχους στα Δημόσια ΚΤΕΟ και ποικίλες άλλες παραβάσεις της κείμενης νομοθεσίας καταδεικνύοντας με τον πλέον εμφανή τρόπο ότι ο σκοπός σύστασης των ΚΤΕΟ ουδόλως εν τέλει επιτελείται μέσω των Δημοσίων ΚΤΕΟ, με όλες τις εξ αυτού του λόγου δυσχερείς επιπτώσεις σε βάρος του κλάδου των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και των μελών του Σωματείου μας, αλλά και του δημοσίου συμφέροντος και του κοινωνικού συνόλου εν γένει.

1.17. Όλα τα ανωτέρω εκτιθέμενα περιστατικά χρήζουν ενδελεχούς διερεύνησης, προκειμένου να διαπιστωθεί η τυχόν συντέλεση παράνομων πράξεων εκ μέρους των εμπλεκομένων.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ και με ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μας ΖΗΤΑΜΕ

1) Την διερεύνηση των ανωτέρω περιστατικών, προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσον έχουν τελεσθεί αξιόποινες πράξεις από τα εμπλεκόμενα πρόσωπα στις ανωτέρω πράξεις και να αποδοθούν οι κατά νόμον ευθύνες σε όλους τους κατά νόμον υπευθύνους.

2) Την άσκηση ποινικής δίωξης κατά των κατά νόμον υπευθύνων για την τέλεση των ανωτέρω εγκληματικών πράξεων.

11 3) Την παραπομπή της παρούσας αναφοράς – καταγγελίας στον Αξιότιμο κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και στους λοιπούς αρμόδιους Εισαγγελείς Πλημμελειοδικών, ώστε να λάβει χώρα η διερεύνηση των ανωτέρω περιστατικών αναφορικά με τα όλα τα Δημόσια ΚΤΕΟ ανα την Ελλάδα, ήτοι και πέραν του Νομού Αττικής, και η απόδοση των κατά νόμον ευθυνών σε όλους τους κατά νόμον υπευθύνους.

4) Προσάγουμε νόμιμα ενώπιόν Σας και επικαλούμαστε κατά πλήρες περιεχόμενο τα παρακάτω αποδεικτικά των ισχυρισμών μας έγγραφα και συγκεκριμένα: · Επικυρωμένο αντίγραφο του ακριβούς αντιγράφου του Καταστατικού του Σωματείου μας, ως αυτό καταχωρήθηκε στο Βιβλίο Σωματείων του Πρωτοδικείου Αθηνών με αύξοντα αριθμό: 27919 [Σχετικό 1].

· Ακριβές αντίγραφο της από 14-11-2009 απόφασης της Γενικής Συνέλευσης, δυνάμει της οποίας εξελέγησαν τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας με τριετή θητεία, λήγουσα την 14-11-2012 [Σχετικό 2]. · Ακριβές αντίγραφο του από 14-11-2009 Πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας, δυνάμει του οποίου το κατά τα ανωτέρω εκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας συγκροτήθηκε σε σώμα [Σχετικό 3].

Το από 24/01/2010 Πρακτικό του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας, με το οποίο το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας παρέσχε στον Πρόεδρο αυτού, κ. Κωνσταντίνο Βήκα του Αστέριου και της Αναστασίας, επιχειρηματία, γεννηθέντα στη Θεσσαλονίκη, το έτος 1970, κάτοικο Αθηνών, επί της οδού Λ. Αθηνών αριθμός 107 και κάτοχο του υπ’ αριθμόν Χ 224353 δελτίου ταυτότητας, το οποίο εκδόθηκε την 21/11/2001 από το ΙΒ΄ Τ.Α. Θεσσαλονίκης, ειδική πληρεξουσιότητα και τον όρισε ως νόμιμο εκπρόσωπο του Σωματείου μας για την υπογραφή και υποβολή της παρούσας αναφοράς – καταγγελίας, κλπ. [Σχετικό 4].

· Το ΦΕΚ Α΄ 49/10.3.2006, στο οποίο περιλαμβάνεται ο ν. 3446/2006 «Οργάνωση και λειτουργία αρχών ελέγχου κυκλοφορίας των οχημάτων – Ρυθμίσεις για τις επιβατικές μεταφορές και άλλες διατάξεις.» και συγκεκριμένα το άρθρο 18 αυτού [Σχετικό 5]. ·

Το ΦΕΚ Β΄ 1523/27.07.1999, στο οποίο περιλαμβάνεται η κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Μεταφορών και Επικοινωνιών υπ’ αριθμ. Φ2/64580/2288/1999 με τίτλο «Τεχνικός έλεγχος μηχανοκινήτων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους σε συμμόρφωση προς την οδηγία 96/96/ΕΚ» [Σχετικό 6]. 12 ·

Το ΦΕΚ Α΄ 90/1994, στο οποίο περιλαμβάνεται ο ν. 2218/1994 «Ίδρυση νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, τροποποίηση διατάξεων για την πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση και την περιφέρεια και άλλες διατάξεις.», και συγκεκριμένα το άρθρο 16 αυτού [Σχετικό 7]. ·

Το ΦΕΚ Α΄ 268/23.11.2001, στο οποίο περιλαμβάνεται ο ν. 2963/2001 «Οργάνωση και λειτουργία των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, τεχνικός έλεγχος οχημάτων και ασφάλεια χερσαίων μεταφορών και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα το άρθρο 37 αυτού [Σχετικό 8]. ·

Το ΦΕΚ Β΄ 1193/13.09.2002, στο οποίο περιλαμβάνεται η Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών υπ’ αριθμ. 48921/6420/2002 «Παράταση της προθεσμίας της παρ. 4 του άρθρου 37 του Ν. 2963/2001 (Α` 268) για τη διαπίστευση δημοσίων ΚΤΕΟ και τροποποίηση της υπ. αριθμ. Φ2/75443/3519/25.10.99 απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β` 1989) με θέμα “Καθορισμός προσόντων υπαλλήλων που συμμετέχουν στο έργο του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων”» [Σχετικό 9]. ·

Το ΦΕΚ Α` 110/16.6.2004, στο οποίο περιλαμβάνεται ο ν. 3245/2004 «Κατάργηση ειδικής εισφοράς επί των συντάξεων του Δημοσίου και των άλλων ασφαλιστικών φορέων και άλλες διατάξεις» [Σχετικό 10]. ·

Το ΦΕΚ Β’ 1867/29.12.2005, στο οποίο περιλαμβάνεται η Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Μεταφορών υπ’ αριθμ. 73850/8004/2005: «Παράταση της προθεσμίας της παρ. 4 του άρθρου 37 του ν. 2963/2001 (268Α΄) για τη διαπίστευση των δημοσίων ΚΤΕΟ» [Σχετικό 11]. ·

Το ΦΕΚ Α΄ 40/23.02.2007, στο οποίο περιλαμβάνεται ο ν. 3534/2007 «Σύσταση Αρχής για την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους ελληνικούς αερολιμένες και άλλες διατάξεις.», και ειδικότερα το άρθρο 16 αυτού [Σχετικό 12]. ·

Εκτύπωση από το διαδίκτυο και ειδικότερα από την ιστοσελίδα www.ana.gr της υπ’ αριθμόν πρωτ. 1401/08-12-2009 επιστολής της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα, με θέμα «Διαπίστευση Δημοσίων ΚΤΕΟ» [Σχετικό 13], η οποία (επιστολή) έχει δημοσιευθεί στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα www.ana.gr. ·

Εκτύπωση από το διαδίκτυο και ειδικότερα από την ιστοσελίδα της ΕΝΑΕ www.enae.gr της υπ’ αριθμόν πρωτ. 1435/29-12-2009 επιστολής της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ρέππα, και τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μαγκριώτη [Σχετικό 14], την οποία (επιστολή) τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΝΑΕ φέρονται να παρέδωσαν στα ανωτέρω πρόσωπα.

13 · Ακριβές αντίγραφο του υπ’ αριθμόν πρωτ. 4682/402/29-01-2009 εγγράφου του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών – Γενική Διεύθυνση Μεταφορών – Διεύθυνση Ασφάλειας Χερσαίων Μεταφορών – Τμήμα Εποπτείας ΚΤΕΟ [Σχετικό 15]. ·

Εκτύπωση από το διαδίκτυο και ειδικότερα από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, www.yme.gr, του πίνακα με τίτλο «Στατιστικά Στοιχεία Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στα Δημόσια και Ιδιωτικά ΚΤΕΟ της Χώρας για το έτος 2008 – Λειτουργούντα Ι.ΚΤΕΟ ως τις 31 Δεκεμβρίου 2009» [Σχετικό 16].

· Εκτύπωση από το διαδίκτυο και ειδικότερα από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, www.yme.gr, της Έκθεσης Πεπραγμένων έτους 2004 του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών [Σχετικό 17]. ·

Το ΦΕΚ Β’ 1636/07-08-2009, στο οποίο δημοσιεύθηκε η υπ’ αριθμόν 127/2009 απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Αθηνών αναφορικά με την «Τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας των Υπηρεσιών της Ν.Α. Αθηνών- Πειραιώς/Νομαρχίας Αθηνών» [Σχετικό 18].

Περαιτέρω δε παραμένουμε στη διάθεσή σας, προκειμένου να σας προσκομίσουμε κάθε άλλο αποδεικτικό στοιχείο, το οποίο τυχόν βρίσκεται στην διάθεσή μας αναφορικά με τα διαλαμβανόμενα στην παρούσα μας.

Αθήνα, 03/02/2010

Για το καταγγέλλον Σωματείο με την επωνυμία

«ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ»

Ο νόμιμος εκπρόσωπος

Κωνσταντίνος Βήκας

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Aπόδημων Eλλήνων emails, ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ… Το ερώτημα είναι ποιούς (και πόσα) πλήρωσε η Ασημακόπουλου γιά να τα αποκτήσει.

Ψευτιές... Τα emails που χρησιμοποίησε η ευρωβουλευτής Ασημακόπουλου, ήταν ''φρέσκα'', δηλ. τελευταίων μηνών και όχι παλαιότερα, όπως ψευδέστατα ισχυρίζονται, η κυβέρνηση και η υπουργός Εσωτερικών.. Δύο περιπτώσεις με Ομογενείς στις ΗΠΑ -που εγγράφηκαν γιά επιστολική ψήφο τελευταία- το πιστοποιούν. Οι εκτός συνόρων,...

Δημοτικές εκλογές… με νοθεία!

Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης* Την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024 θα διεξαχθούν δημοτικές εκλογές στην Τουρκία. Η νοθεία των εκλογών είναι δεδομένη πριν ακόμα διεξαχθούν, από την κατάσταση που επικρατεί στο εσωτερικό της Τουρκίας (έλεγχος ΜΜΕ κατά 95%, διώξεις πολιτικών αντιπάλων με στημένες...

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ – ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ -ΠΑΠΑΧΕΛΑΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ

Σύμφωνα με τις εντολές της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ… Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ ή Ομάδα Μπίλντερμπεργκ, είναι μια ανεπίσημη ετήσια διάσκεψη 130 περίπου ατόμων, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι άτομα επιρροής στους τομείς της πολιτικής, των επιχειρήσεων και των...