Ειδικότερα, συνολικά έχουν επιβληθεί 21 διοικητικές κυρώσεις, που κυρίως αφορούν παραβάσεις για συχνότητα κλήσεων, Ποινές ύψους 160.500 ευρώ σε εισπρακτικές εταιρείες

5 Ιουλίου 2018

Ειδικότερα, συνολικά έχουν επιβληθεί 21 διοικητικές κυρώσεις, που κυρίως αφορούν παραβάσεις για συχνότητα κλήσεων, Ποινές ύψους 160.500 ευρώ σε εισπρακτικές εταιρείες κατά τη διάρκεια του α’ εξαμήνου του 2018, ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου.

Ειδικότερα, συνολικά έχουν επιβληθεί 21 διοικητικές κυρώσεις, που κυρίως αφορούν παραβάσεις για συχνότητα κλήσεων, παραπλανητική πληροφόρηση, παρέκκλιση των εντολών των δανειστών – καθώς συχνά καλούν σε τηλέφωνα επικοινωνίας που δεν τα είχαν δηλώσει οι οφειλέτες, αλλά τα βρήκαν συνήθως από δημόσια προσβάσιμους  τηλεφωνικούς καταλόγους-, κλήση σε τηλέφωνο εργασίας χωρίς να είναι το μοναδικό τηλέφωνο επικοινωνίας,  όχληση για οφειλές στις οποίες δεν έχουν παρέλθει 10 ημέρες  από τότε που αυτές κατέστησαν ληξιπρόθεσμες, ενημέρωση χωρίς να έχει προηγηθεί η ταυτοποίηση του οφειλέτη, χρέωση ποσού για εξώδικη

Για την ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού, η  Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή συγκροτεί ομάδα εργασίας με σκοπό να προσδιοριστούν οι ανάγκες για τη βελτίωση του ν. 3758/2009 «Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4038/2012.
Το πόρισμα της ομάδας θα τεθεί σε διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς, ώστε οι διατάξεις που τροποποιούν το νόμο 3758/2009 να κατατεθούν στη Βουλή

.