ΑΘΩΟΙ κρίθηκαν σήμερα στο ΣΤ’ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ μετά και από σχετική απαλλαχτική πρόταση του Εισαγγελέα Έδρας Συγκλονιστικές δε ήταν οι απολογίες τόσο των κατηγορουμένων (Πόπη Σουφλή & Πάνος Αποστόλου

10 Ιανουαρίου 2020


ΑΘΩΟΙ κρίθηκαν σήμερα στο ΣΤ’ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ μετά και από σχετική απαλλαχτική πρόταση του Εισαγγελέα Έδρας Συγκλονιστικές δε ήταν οι απολογίες τόσο των κατηγορουμένων (Πόπη Σουφλή & Πάνος Αποστόλου

ΑΘΩΟΙ κρίθηκαν σήμερα στο ΣΤ’ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ -μετά και από σχετική απαλλαχτική πρόταση του Εισαγγελέα Έδρας- η μεγάλη κυρία της Ελληνικής Δημοσιογραφίας και υπεύθυνη του ιστολογίου «ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ» κα Καλλιόπη Σουφλή και ο γνωστός έγκριτος αρθρογράφος και πολιτικός αναλυτής κος Πάνος Αποστόλου έπειτα από αναφορά που υπέβαλε εναντίον τους ο γνωστός Εθνομηδενιστής & Ανθέλληνας Παναγιώτης Δημητράς.

Με το άκουσμα της αθωωτικής απόφασης του Δικαστηρίου το ακροατήριο της κατάμεστης από φίλους της κας Σουφλή -η οποία είχε σημάνει προσκλητήριο μέσα από το ιστολόγιό της- ξέσπασε σε ζητωκραυγές και χειροκροτήματα επιβραβεύοντας έτσι τους Δικαστές της Έδρας που τόλμησαν να πάνε κόντρα στο ρεύμα της εποχής και να στείλουν τον γνωστό Δημητρά που εκπροσωπεί το περιβόητο «Παρατηρητήριο του Ελσίνκι» και τις εθνομηδενιστικές απόψεις τους στον κάλαθο των αχρήστων!…

Το παρών στο Δικαστήριο για συμπαράσταση στους κατηγορούμενους έδωσε και ο πρόεδρος του Κόμματος “Δημιουργία Ξανά” κος Θάνος Τζήμερος!…

Και εμείς από τα «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΕΑ ΤΩΡΑ» που παρακολουθήσαμε την Δίκη αυτή ένα έχουμε να πούμε!… ΜΠΡΑΒΟ!!! στους Δικαστές αυτούς για την απόφασή τους, που μας θυμίζουν ότι υπάρχουν ακόμα έντιμοι Δικαστές στην Ελλάδα, υπάρχει ακόμα ελπίδα σ΄ αυτόν τον τόπο.

Συγκλονιστικές δε ήταν οι απολογίες τόσο των κατηγορουμένων (Πόπη Σουφλή & Πάνος Αποστόλου) όσο και οι αγορεύσεις των συνηγόρων υπεράσπισης, της κας Σοφίας Κατσίνα (υπερασπίστηκε την κα Σουφλή) και του κου Γεωργίου Χαραλάμπους (υπερασπίστηκε τον κο Αποστόλου) που με τα επιχειρήματά τους αποδόμησαν το κατηγορητήριο που βασίστηκε με τον γνωστό συνήθη τρόπο στην Ελλάδα στις έωλες κατηγορίες Δημητρά… Ο οποίος καθώς παρατηρήσαμε δεν παρέστη ως Πολιτική Αγωγή αλλά «κρύφθηκε» ανάμεσα στον κόσμο στο Ακροατήριο του Δικαστηρίου… Γιατί άραγε;…

Αλήθεια αυτό το πράγμα το να στέλνουν έτσι πρόχειρα κάποιοι Εισαγγελείς τον κόσμο στα εδώλια των κατηγορουμένων και να τον ταλαιπωρούν βάσει έωλων κατηγοριών από προβληματικά άτομα δεν προβληματίζει την ηγεσία της Δικαιοσύνης και την Πολιτεία γενικότερα; Τι θα γίνει με αυτό το θέμα πια;…

Η υπόθεση αυτή, πέραν πάσης αμφιβολίας, είναι υπόθεση που ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και τις ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, που υψώνουν την φωνή τους ενάντια σε κάθε παρανομία και αδικία του πολιτικού συστήματος, των Θεσμών και των ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ – ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΩΝ ΜΚΟ, που με τις πράξεις τους προωθούν τον ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ και διώκονται από το «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ» και τον ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΗ – ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ.
Σημειωτέον δε, πως το 1975 υπογράφτηκε στο Ελσίνκι η Τελική Πράξη, γνωστή ως «Συμφωνίες του Ελσίνκι», διασφαλίζοντας όχι μόνον την εθνική κυριαρχία, αλλά και την ελευθερία της σκέψης, της συνείδησης, της ανεξιθρησκίας, της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης.

Δικαίωμα αναφαίρετο του Π. Δημητρά να εκφράζει απόψεις που δεν συνάδουν με τη συλλογική συνείδηση για όσα κρίθηκαν στις σελίδες της Ιστορίας ή που άπτονται της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής και δικαίωμα αναφαίρετο του κάθε ΕΛΛΗΝΑ και της κάθε ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ, να ασκεί κριτική και να εκφράζει άποψη όπου διαπιστώνει αντίθεση με την πολιτική ή τις ενέργειες των θεσμών, στην συλλογική συνείδηση και στην Ιστορία.

Το Δικαστήριο, αυτό ήταν τελικά πολύ σημαντικό γιατί έκρινε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ στην Ελλάδα δίνοντας έτσι ένα ΗΧΗΡΟ «ΧΑΣΤΟΥΚΙ» στις απόψεις του ΧΑΟΥΣ στην Ελλάδα.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ – ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΑΜΝΙ, ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ – ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ!

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΑΔΕΣ, Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΦΩΝΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΦΙΜΩΝΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΟΜΟ.

Και όπως είπε και ο ΤΖΟΡΤΖ ΟΡΓΟΥΕΛ, “Δημοσιογραφία είναι, να δημοσιεύεις αυτά, που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευθούν. Οτιδήποτε άλλο, είναι… δημόσιες σχέσεις”. http://greeknewsondemand.com/

Γράφει ο Δημοσιογράφος Νίκος Βάνης

Η ελευθερία της έκφρασης του ανθρώπου είναι τόσο παλαιά.

Η ελευθερία της έκφρασης του ανθρώπου είναι τόσο παλαιά , όσο και ο … Η ελευθερία του λόγου είναι ένα από τα βασικότερα όπλα σε μια δημοκρατία αρχαίας Ελλάδος, η δικτατορία των μνημονίων το 2010 επί κυβερνήσεως Γεωργίου Α. Παπανδρέου τους νομούς ρατσιστικούς για φίμωση της έκφρασης του λόγου.

Είναι ο ίδιος ένας ανθρωπότυπος που εκφράζει πιο αυθεντικά από τον καθένα το μεταίχμιο μιας εποχής.

Νίκος Βάνης

Η ελευθερία της έκφρασης

Αν κατέγραφα όλα τα δικαιώματα που ο άνθρωπος έχει στη ζωή του, δε θα είχα καμία δυσκολία ή αμφιβολία να καταχωρήσω στην πρώτη γραμμή εκείνο της ελεύθερης έκφρασης και σκέψης στη ζωή του. Ο άνθρωπος γεννιέται ελεύθερος και ελεύθερος πορεύεται μέσα στον κοινωνικό στίβο της ζωής του.

Είναι ελεύθερος από τη φύση του. Επλάσθη ελεύθερος από το δημιουργό του, έτσι ώστε να κινείται, να εκφράζεται, να σκέπτεται, να δημιουργεί ελεύθερα. Μιλάμε για την ελευθερία των ανθρώπων και των λαών και πιστεύουμε ότι με αυτήν μπορούμε να προελαύνουμε, να διατηρούμε τον πολιτισμό μας και να δημιουργούμε νέο. Βάζουμε ως προμετωπίδα των σκοπών και των επιδιώξεών μας την ελεύθερη έκφραση και σκέψη και θεμελιώνουμε τη θέλησή μας στην αναγνώριση πως η ελεύθερη σκέψη είναι ο θεμέλιος λίθος, η μόνη δύναμη που μπορεί να φέρει στον πλανήτη μας την ειρήνη και τη γόνιμη συνεργασία στους τομείς της επιστήμης, της τέχνης, της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.

Θέλουμε την ελευθερία της έκφρασης, τη διψάμε. Την αναζητάει ο νους και η καρδιά μας. Τη νιώθουμε πολλές φορές ως ελλειμματική και ποθητή ατμόσφαιρα, μέσα στην οποία μπορεί να ανθίσει η χαμένη αναζήτηση και να ολοκληρωθεί χωρίς διακοπές και αναστολές η ελευθερία της έκφρασης και της σκέψης μας. Έτσι εδραιώνουμε τη δημοκρατία και περνούμε το μήνυμά μας πως οι καιροί έχουν ωριμάσει για την παγκόσμια επιβολή της με την πειθώ του ορθού και δημιουργικού λόγου. Η ελευθερία της έκφρασης του ανθρώπου είναι τόσο παλαιά , όσο και ο άνθρωπος. Τη συναντούμε σε όλα τα δημοκρατικά συντάγματα του πολιτισμένου κόσμου, ως ένα από τα βασικότερα ατομικά δικαιώματα του ανθρώπου. Είναι στενά συνδεδεμένη με την ολοκλήρωση του ανθρώπου ως προσωπικότητα, με την ανάπτυξη των ικανοτήτων και δυνατοτήτων του. Αν ο άνθρωπος δεν είχε τη δυνατότητα να σκέπτεται και να εκφράζεται ελεύθερα, τότε δεν θα μπορούσε ούτε να δημιουργήσει, ούτε να διακινήσει τις ιδέες του, τις απόψεις του, τους οραματισμούς και τις επιδιώξεις του στη ζωή. Δεν θα διέφερε από τα ζώα ούτε θα ήταν ποτέ μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

Η ελευθερία του λόγου είναι ένα από τα βασικότερα όπλα που ο άνθρωπος έχει στα χέρια του για την πληροφόρηση και τη συμμετοχή του μέσα στην κοινωνία, για τη διαμόρφωση τάσεων και απόψεων για μια κοινωνική συγκρότηση και ανθρώπινη συμπεριφορά που θα την καταυγάζει η καθαρότητα της αγάπης και της συναδελφοσύνης.

Επιπλέον, με αυτή μπορεί να ασκείται έλεγχος όχι μόνον προς την εξουσία αλλά και προς τα πρόσωπα που την ασκούν. Το εξαίρετο αυτό δικαίωμα κατοχυρώνεται στο άρθρο 14 παρ. 1 του Συντάγματος. Πρόκειται για την ελευθερία του καθενός να μπορεί να εκδηλώνει τις σκέψεις του και να εκφράζεται ελεύθερα. Δεν είναι τυχαία η συνάντηση που γίνεται μεταξύ ελευθερίας γνώμης και δημοκρατίας. Στο δημοκρατικό πολίτευμα όλες οι ιδέες είναι αποδεκτές, με την έννοια ότι όλες οι ιδέες είναι ελεύθερες. Το συγκεκριμένο πολίτευμα επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση και κυκλοφορία των ιδεών και απόψεων και καθένας έχει την ελευθερία να αποδεχτεί ή να απορρίψει οποιαδήποτε ιδέα, άποψη ή γνώμη (Ανδρ. Δημητρόπουλος, Συνταγματικά δικαιώματα, 2004).

Η σκέψη μερικές φορές μεταδίδεται με χυδαίες ή βλάσφημες εκφράσεις. Η αφαίρεση των χυδαίων εκφράσεων από τη λίστα των μη προστατευόμενων κατηγοριών λόγου δείχνει την τάση να προστατεύεται το κοινωνικό σύνολο. Υπάρχει περιορισμός της ελευθερίας της έκφρασης τότε, όταν προστατεύονται άλλα θεμελιώδη δικαιώματα.

Στη χώρα μας αλλά και αλλού επικράτησε ο όρος «ελευθερία της γνώμης» (Δαγτόγλου, ατομικά δικαιώματα, 2005).Πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι διάφοροι συγγραφείς για το δικαίωμα αυτό χρησιμοποιούν διαφόρους όρους, όπως «ελευθερία γνώμης», «ελευθερία του λόγου», «ελευθερία διάδοσης ιδεών», «ελευθερία πληροφόρησης» κλπ. (Π. Παραράς, Σύνταγμα και Ευρωπαϊκή Σύμβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου).

Ο καθηγητής Γ. Κασιμάτης αναφέρει ότι η ελευθερία του να εκφράζεται και να διαδίδει κανείς πολιτικές απόψεις που έρχονται σε αντίθεση με τη δομή του πολιτεύματος ή με το κοινωνικό σύστημα που συνιστά την υποδομή του, δεν μπορεί να καταλυθεί ή να περιοριστεί, γιατί με αυτόν τον τρόπο θα παραβιαζόταν η δημοκρατία στη βάση της, στα θεμέλιά της (Συνταγματικό δίκαιο, 1980).

Το άρθρο 9 της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των δικαιωμάτων του ανθρώπου ορίζει: κάθε άτομο έχει δικαίωμα στην ελευθερία της σκέψης, της συνείδησης και της θρησκείας.

Τέλος, πρέπει να ειπωθεί ότι, εκτός από την ελευθερία της έκφρασης, προστατεύεται και το δικαίωμα της αποσιώπησης της γνώμης. Δίνεται η δυνατότητα στον άνθρωπο να αποσιωπά τη γνώμη του, όχι όμως και τις γνώσεις του. Μπορεί να επιβληθεί υποχρέωση παροχής απλών πληροφοριών, γνώσεων ή στοιχείων π.χ. για ανακριτικούς, φορολογικού ή στατιστικούς λόγους, μέσα στα όρια όμως που προβλέπονται στο άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος περί προστασίας της προσωπικότητας (Κ. Χρυσόγονος, Ατομικά και Κοινωνικά Δικαιώματα).

Ύστερα από όλα αυτά, δίκαια χαρακτηρίζεται η ελευθερία της έκφρασης ως η κορωνίδα των κλασσικών ατομικών δικαιωμάτων.

Από τον Αθανάσιο Φώτο, επίτιμο δικηγόρο.

https://www.eleftheria.gr/m/%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82/item/153033.html

 

.