Η Εβδομαδιαία περαντζάδα στα νυχτερινά κέντρα της Θεσ/νίκης

28 Νοεμβρίου 2007

buzuki.jpgήταν αρκετά ικανοποιητική. Είδα πολλές διορθώσεις στα κέντρα, αλλά και στους καλλιτέχνες, είδα όμως και πολλές στραβές καταστάσεις. Στο νυχτερινό κέντρο “Μούσες εν χορώ” η κίνηση ήταν αρκετά καλή, ο δε επικεφαλής του σχήματος Χρήστος Δαναός είδα  να έχει καλυτερέψει την δουλειά του, κάτι που θα του βγει σε καλό, όμως πρέπει να ψηθεί και άλλο.

Ο Νίκος Χαλβατζής έχει βελτιωθεί κατά πολύ, ίσως και λόγω της παλαιότερης αυστηρής κριτικής που του είχα κάνει, καθώς όλα τα φόρτωνε στο κόκορα. Είναι ώριμος, ψημένος, κάνει καλά την δουλειά του.

Ο Παύλος Παούνης παραδοσιακός καλλιτέχνης με την σταθερή πελατεία του στην Θεσ/νίκη, ξέρει πολύ καλά να χειρίζεται και να παίζει με το κοινό, όμως κάποιες φορές τον βρίσκω αδιάβαστο, χαλαρωμένο. Παύλο ψάξου !!!!!!

 Η πρώτη γυναικεία φωνή του κέντρου η Αργυρώ είναι μεν καλή, αλλά δεν έχει κλιματιστεί στον αέρα του μαγαζιού.

 Ο δε ανερχόμενος καλλιτέχνης Σάκης Αρσενίου έχει όλο το καλλιτεχνικό πακέτο, και γι΄αυτό θα πρέπει να είναι προσεκτικός. Χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά, πολύ ψήσιμο. Αν ακούει τις συμβουλές ανθρώπων που είναι  καλοί γνώστες των καλλιτεχνικών θεμάτων,(μακριά από αεριτζήδες αυλικούς)θα τα καταφέρει.

Το σέρβις στο κέντρο αν και διορθώθηκε σε μεγάλο βαθμό ακόμα χρήζει βελτίωσης. Οι μετρ Βαγγέλης και Σγουρός ευτυχώς φέρνουν τα πράγματα στα ίσια.

Στο “Fix Live” με επικεφαλής τον Γιώργο Τσαλίκη ο οποίος έχει στις πλάτες το μαγαζί, τα καταφέρνει μια χαρά. Η Βόρειος Ελλάδα του πάει πολύ, ειδικά όταν αφιέρωσε στο κοινό το τραγούδι “Λέει – Λέει”, σπάει όλα τα ταμεία.

Το πάντρεμα με το συγκρότημα Going Through και την Μάρω Λύτρα ήτνα πολύ καλή ιδέα. Την Μάρω Λύτρα την βλέπω μέρα με την μέρα να διορθώνεται και να εγκλιματίζεται στο πνεύμα των Θεσσαλονικέων, όμως η φωνή της θέλει βελτίωση.

Ο καλλιτέχνης Σταύρος Κωνσταντίνου είναι καλός, όμως πρέπει να μπει πιο βαθιά στο λαϊκό τραγούδι που τον αντιπροσωπεύει και να αφήσει το μοντέρνο που δεν του πάει.

Τα δεν χάλκινα της Γουμένισσας με την κυρία του δημοτικού τραγουδιού, είναι φοβεροί, ο κόσμος τους λατρεύει, ξεδίνει αλλά Ελληνικά, όλα τα λεφτά. Τα νέα κορίτσια της πίστας που ανοίγουν το πρόγραμμα έχουν αποκτήσει και αυτά το δικό τους κοινό. Είναι ευπαρουσίαστα και με καλές φωνές, η Αναστασία Βογιατζή και η Μαρίτα.

Μέχρι στιγμής δεν άκουσε κανένα παράπονο από τους πελάτες. Ας είναι καλά ο μετρ Παύλος Καραμπέρης που συντονίζει τα πάντα.

Στο νεοσύστατο κέντρο “Madam” (περιοχή σφαγείων) το οποίο άνοιξε φέτος εμφανίζεται ο Γιώργος Χρήστου μαζί με την Μαυράκη και πολλούς άλλους καλλιτέχνες.

Ο Γιώργος Χρήστου φανερά αλλαγμένος, όμως θα πρέπει να έχει μάτια γύρω – γύρω, σ΄ όλο το μαγαζί, καθώς είδα μια παρέα γυναικών “fun” του καλλιτέχνη οι οποίες ήταν δυσαρεστημένες μαζί του, επειδή δεν τους έδωσε σημασία.

 Αυτό μεν για κάποιους φαίνεται λεπτομέρεια, όμως είναι βασικό στοιχείο και εργαλείο για έναν καλλιτέχνη της πίστας. Η δισκογραφική του εταιρεία θα πρέπει να προσέξει τον καλλιτέχνη του και σ΄αυτήν την λεπτομέρεια, πέραν από την δισκογραφία που βγάζει, μόνο αυτό δεν φτάνει.

Το σέρβις ήταν ικανοποιητικό, αλλά θα μπορούσε να είναι και καλύτερο.

Στα “Μαμούνια Live” ο Θοδωρής Φέρρης είναι πολύ καλός, ειδικά με το νέο του τραγούδι ,έχει επαφή με τον κόσμο, αλλά κι αυτός πολλές φορές ή Ρεμο – ζει, ή Βέρτη – ζει. Αυτό είνα λάθος του μεγάλο.

Το σέρβις το βρήκα από μέτριο ως καλό. Αυτό που βρίσκω απαράδεκτο και χρήζει βελτίωσης. είναι οι λουλουδούδες με τις οποίες πράμγατι γίνεται συνεννόηση μπουζούκι. Ο πελάτης δεν καταλαβαίνει σε τι γλώσσα μιλούν, και μέχρι να συνεννοηθεί το γαρύφαλλο έχει μαραθεί !!!!!

Στο κέντρο “Αλυσίδα” (περιοχή Χαριλάου) βρήκα πολύ καλό σέρβις και πόρτα, όπου η ευγένια και η εξυπηρέτηση παίρνει άριστα. Όπως και η ορχήστρα του κέντρου μου άρεσε πάρα πολύ.

Ο επικεφαλής του σχήματος Γιώργος Βέρος θέλει πολύ δουλειά, το ίδιο και η πρώτη γυναικεία φωνή. Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν ακόμα.

Στο “Ρόδον Live” επίσης πολύ καλό σέρβις και υποδοχή στην πόρτα. Ο επικεφαλής προγράμματος Κώστας Καραφώτης έχει καλή φωνή μεν, όμως κάτω χάνει την επαφή με τον κόσμο, που θέλει παιχνίδι από έναν καλλιτέχνη.

Πολύ καλή επίσης και βελτιωμένη από την τελευταία φορά είδα την Ντίνα Χρονά. Στο δε κέντρο γενικά μπορεί να γίνουν πολλά ακόμα.

 Στο “Galla Studio” πολύ καλά βρήκα την Μίλι και τον Δαμάσκο. Ο παλιός Θεσσαλονικός Χρήστος Κωσταράς έμαθε και παίζει με το κοινό, αλλά αυτό το γύρισμα που κάνει προς την ορχήστρα κάθε τόσο είναι λάθος του μεγάλο, κάτι για το οποίο τον είχα συμβουλεύσει πολλές φορές και προσωπικά, και μέσα από την Ραδιοφωνική μου εκπομπή.

Το σέρβις στο κέντρο πάει σαν ρυθμό χελώνας με τους πρώτους σερβιτόρους να φαίνονται στον ορίζοντα μετά από δέκα λεπτά. Οι μετρ και σερβιτόροι αναμφισβήτητα χρειάζονται φροντηστήριο σβελτάδας, και μάθηματα καλών τρόπων, καθώς τα ρέστα από το λογαριασμό τα κρατούν χωρίς να έχουν πάρει το OK από κανέναν. Η σάλα και γενικά όλο το κέντρο πρέπει να βελτιωθεί με πολλές αλλαγές.

Στο κέντρο “Έρως” πολύ καλός ο καλλιτέχνης Χρήστος Αβραμίδης, βλέπει ακόμα και τα τελευταία τραπέζια, ακόμα δε, εντοπίζει και τον Βάνη στο βάθος του κέντρου. Και το σέρβις είναι πολύ καλό, το προσωπικό εξυπηρετικό, λείπουν όμως άλλα πράγματα από το κέντρο.

“Ορόσημο Live” με τον άρχοντα της πίστας Τόλη Βοσκόπουλο, παρά τα χρόνια που πέρασαν δεν λέει να το βάλει κάτω, είναι πολύ καλός, ακούραστος και ξεσηκώνει τον κόσμο για χορό. Στο πρώτο πρόγραμμα αυτό που είδα είναι ότι σαρώνει στα λουλούδια. Ο Ψάλτης παρ΄ όλο το σουξέ που έκανε με το “Άγγελε μου”, δεν μπορεί να πάρει τον κόσμο, θέλει πολύ δουλειά και στρώσιμο. Το σέρβις από μέτριο έως χάλια. Αγγουράκια του παλιού καιρού, μαραμένα, τα φρούτα κάπως σε καλύτερη κατάσταση. Όο για την φιάλη στην διαφήμιση το τονίζουν ότι έχει 150 Ευρώ. Η παρέα την ½ φιάλη την πληρώνει 100 Ευρώ παρακαλώ !!!!!!Σε γενικές γραμμές τα περισσότερα κέντρα της Θεσ/νίκης θα έλεγα θέλουν βελτίωση σχεδόν σε όλα τα θέματα, κυρίως όμως στο σέρβις.

Οι καλλιτέχνες στην πλειοψηφία τους πρέπει να αποκτήσουν αμεσότητα και επικοινωνία με το κοινό. Όσοι γαι τα προγράμματα των κέντρων τα βρήκα από μέτρια ως καλούτσικα, καθώς στο ρεπερτόριο ακούγονται πολλά τωρινά τραγούδια που παίζονται στα Ραδιόφωνα μέρα – νύχτα, κάτι που έχει κουράσει τον κόσμο που θέλει πραγματικά να διασκεδάσει και να μην είναι μουδιασμένος σε μια καρέκλα.

Ένας καλά μελετημένος και ψαγμένος μαέστρος είναι το Άλφα και το Ωμέγα γαι την καλή διασκέδαση του κόσμου. Και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό, θα πρέπει να τελειώσει και το θέμα του ωραρίου που εντέλει ισχύει και εφαρμόζεται πιστά  μόνο στην Θεσ/νίκη και επαρχία, εάν θέλουμε να είμαστε ίσοι με την πολιτεία και τους νόμους της.

.