Η υπερβολή έκθεση στα Media βλάπτει σοβαρά το υγιές προφίλ.

31 Οκτωβρίου 2008

sirtaki.bmpAυτό ισχύει για πολλούς μαϊντανούς πολιτικούς, καλλιτέχνες και διάφορα ψώνια που με κάθε βήχα τους, χωρίς φλέμα, απασχολούν το δικό μας IQ. Μεταξύ άλλων και ο πολυδιαφημισμένος τραγουδιστής ριάλιτι, γiα του οποίου κάποια FM λειώνουν τα τραγούδια του στις μπάντες, κάνοντας πλύση εγκεφάλου, μέχρι να τον κάψουν.

 Ο πολυδιαφημισμένος μαϊντανός τραγουδιστής μαζί με την δισκογραφική εταιρεία πιστεύουν ακράδαντα ότι έκαναν το χρυσό αυγό, μπορεί να ηγηθεί ένα ολόκληρο νυχτερινό κέντρο. Έτσι η εταιρεία του τον έκλεισε ως πρώτο όνομα πέρυσι να εμφανίζεται στην Θεσ/νίκη.

Ο επιχειρηματίας του κέντρου γέμισε την πόλη με αφίσες και διαφημιστικά σποτ,με κάποια FM να μοίραζουν ήδη τα τσαμπαντάν τραπέζια προτού ακόμα ανοίξει το κέντρο.

 Όμως τα κάστανα δεν τους βγήκαν. Το κέντρο άνοιξε στην αρχή για πέντε μέρες λειτουργίας . Στην πρεμιέρα παθαίνουν το πρώτο σοκ καλλιτέχνης, επιχειρηματίας, εργαζόμενοι, δισκογραφική εταιρεία, όχι όμως και οι Θεσσαλονικείς, καθώς όλο κι όλο ας ήταν 200 άτομα. 

Η 2η ημέρα πήγε καλυτέρα με 250 περίπου θαμώνες. Με το ίδιο ρυθμό συνεχίστηκε η πρώτη εβδομάδα.

Το κλειδί στην πόρτα για τον επιχειρηματία ήταν 15.000 ευρώ βρέξει, χιονίσει, έχει δεν έχει κόσμο. Την πρώτη εβδομάδα οι εισπράξεις ήταν πότε 5000, πότε 3000 Ευρώ, ενώ η τελευταία ημέρα της 1ης εβδομάδας έφτασε σε ρεκόρ ξεφτίλας 2.000 Ευρώ. Ποιος, και τι να πρωτοπληρωθούν με τα πενιχρά έσοδα, μπροστά στα δυσβάστακτα έξοδα.

Ο επιχειρηματίας άλλαξε σχέδια και από 5 ημέρες πέρασε στις 2 ημέρες λειτουργίας, και ξαφνικά χτυπά το τηλέφωνο του ιδιοκτήτη, επιχειρηματία του κέντρου.

Στην άλλη γραμμή ήταν η διευθύντρια της δισκογραφικής εταιρείας του πολυδιαφημισμένου καλλιτέχνη που της “ανήκει”. Με αυστηρό ύφος λέει τα εξής

“..κύριε Χ….γιατί κόψατε τις ημέρες από τον καλλιτέχνη, και την συμφωνία που κάναμε για 5 ημέρες λειτουργίας και όχι για 2 ημέρες. Απαράδεκτο, να  ξανανοίξετε το κέντρο όπως συμφωνήσαμε για 5 ημέρες λειτουργίας, όχι λιγότερες….”

Ο επιχειρηματίας ήρεμος της απάντησε,

 “ …τι λες κυρία μου, θέλετε να λειτουργήσει το μαγαζί για 5 ημέρες της εβδομάδας;; Ωραία ελάτε να σας παραδώσω τα κλειδιά του κέντρου να το λειτουργήσετε όσες ημέρες θέλετε και εμείς δεν θέλουμε ούτε φράγκο, και να δω πως θα τα βγάλετε πέρα με το κουτσό άλογο που μου φορτώσατε…”

Κάγκελο η κυρία,.. αντί να απαντήσει, έκλεισε το τηλέφωνο μπαμ και κάτω.

Ο επιχειρηματίας  απευθυνόμενος στον συνεργάτη του λέει… “..για κορόϊδο μας περνούν, επειδή η δισκογραφική εταιρεία παίρνει νταβατζηλίκι το 50% του μεροκάματου του καλλιτέχνη, δηλαδή τσεπώνει από τα 8000 Ευρώ (!!) τα 4000 Ευρώ κάθε βράδυ χωρίς να ιδρώσει, εμείς θα πληρώσουμε τα σπασμένα του άχρηστου τραγουδιστή της;; Πως την είδαν έτσι;; Αμ δεν σφάξανε, κλείνουμε το μαγαζί, τους πετούμε όλους έξω, και πάμε για relax στις Μαλβίδες..”.

Συγχυσμένος ακόμα συνέχισε “…τι λες κυρά μου που θα μας μάθεις και την δουλειά μας, να μας διατάζεις και τι θα κάνουμε” είπε ..,είπε και τι άλλο δεν είπε.

Εντέλει ούτε με τα διήμερα η κατάσταση δεν βελτιώθηκε, παρά τα τζάμπα τραπέζια και τις διαφημίσεις που έπαιζαν αβέρτα – κουβέρτα από τις μπάντες των FM. Το κέντρο έκλεισε οριστικά και ησύχασαν.

Ο καθένας πήρε το δρόμο του, άλλοι για Μαλβίδες, άλλοι στην γύρα για να βρουν μεροκάματο , μεταξύ αυτών και η αυταρχική διευθύντρια της δισκογραφικής εταιρείας η οποία μετά από κάποιο χρονικό διάστημα απολύθηκε από τον ιδιοκτήτη της δισκογραφικής.

Από τότε ψάχνει για μια θέση στον ήλιο, αλλά δίχως αποτέλεσμα. Με τέτοιο Dill που κλείνει ποιοι θα την εμπιστευτούν;;

Διότι κυρία Χ στην νύχτα όλα μαθαίνονται για όλους με κάθε λεπτομέρεια.

.