Πανέτοιμα για λειτουργία τα “Live Clubbing”

16 Απριλίου 2009

http://www.theguardian.pe.ca/photos/TheGuardian/stories/0725%20C1%20acrobat3C.jpg

Καλοκαιρινά κέντρα διασκέδασης, στην Θεσ/νίκη και όχι μόνο για να υποδεχθούν το κοινό τους.

Είναι η νέα μόδα στον τομέα της διασκέδασης που προσπαθούν οι υποστηρικτές του να μας λανσάρουν. Παρατηρώ όμως το φαινόμενο με τις αφίσες των σχημάτων για τα νυχτερινά κέντρα όπου φιγουράριζε μια τεράστια στάμπα, λογότυπου κάποιου Ραδιοφώνου ως χορηγός, τον τελευταίο καιρό πλέον σε πολλές αφίσες δεν δεσπόζουν τα λογότυπα των Ραδιοφώνων.

Αυτό είναι μια πολλή καλή και πολιτισμένη κίνηση, καθώς χρόνια κατακρίνω μέσα από τις Ραδιοφωνικές μου εκπομπές το φαινόμενο με τα λογότυπα κάποιων Ρ/Σ πάνω στις αφίσες, διότι μόνο αντίθετα αποτελέσματα έφερναν. Πάντα ήμουν και είμαι υπέρ της τοπικής εμπορικής εκμετάλλευσης για όλα τα Ραδιόφωνα της πόλης, τόσο από την μεριά των επιχειρηματιών νυχτερινών κέντρων, όσο και των καλλιτεχνών, και όχι τις αποκλειστικότητες.

Εφόσον οι επιχειρηματίες θέλουν να γεμίσουν τα κέντρα τους όλες τις εποχές του χρόνου, οι δε καλλιτέχνες να ακουστούν και να πουλήσουν τα δισκάκια τους, θα πρέπει να συνεργάζονται με όλα τα μέσα, σε μια πόλη όπως είναι η Θεσ/νίκη, καθώς ο κάθε Ραδιοφωνικός σταθμός έχει το δικό του κοινό. Με τις αποκλειστικότητες και το τεράστιο λογότυπο σε μια αφίσα ενός, (άϊντε και δύο) Ραδιοφώνων, ουσιαστικά διώχνουν τους ακροατές άλλων σταθμών, διότι δεν πληροφορούν το κοινό για το θέαμα.

Η θεωρία μου αυτή βασίζεται σε πολλά παράπονα ακροατών, καθώς και από προσωπικές μου εμπειρίες, αλλά και η κοινή λογική αυτό προστάζει, κάτι που όλα αυτά τα χρόνια προσπερνούσαν και οι τρεις πλευρές (επιχειρηματίες – καλλιτέχνες – Ραδιόφωνα) για ευνόητους λόγους.

Εν πάσει περιπτώσει αρκετοί επιχειρηματίες κέντρων σήμερα πλέον, έστω και αργά, το κατάλαβαν, και δεν φιγουράρουν πια λογότυπα Ραδιοφώνων σε αφίσες, άσχετα με την χορηγία και συνεργασία που έχουν. Έτσι  λοιπόν για άλλη μια φορά δικαιώθηκα, και είναι μια πολλή σωστή κίνηση.

Όσο για τα “Live Clubbing” την νέα τάση διασκέδασης θα δούμε κατά τόσο θα γίνει αποδεχτή από το κοινό, και τι διάρκεια θα έχει. Προσωπικά κρατώ μεγάλες επιφυλάξεις.

Ωστόσο για όλα τα σχήματα η τηλεφημερίδα και το Web Radio “elliniko – fenomeno” εύχονται καλή καλοκαιρινή περίοδο.

.