“ODEON” νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης

26 Ιανουαρίου 2010

odeon1.jpgΣτην περιοχή του αεροδρομίου Μακεδονία, στην λεωφόρο των μπουζουκιών το νυχτερινό κέντρο “ODEON” αποκτά νέο συνεργάτη. Oi δύο επιχειρηματίες του εν λόγω μαγαζιού θα συνεργαστούν με ένα Αθηναίο επιχειρηματία και ιδιοκτήτης αρκετών νυχτερινών κέντρων, τον Ηλία Μαρασούλη.

Υπέγραψαν αμοιβαία συνεργασία 5 ετών, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα 20% από τα κέρδη που θα λαμβάνουν οι Θεσσαλονικείς επιχειρηματίες από τα καλλιτεχνικά σχήματα και προγράμματα που θα φέρνει ο Αθηναίος επιχειρηματίας.

Το πρώτο σχήμα που προέκυψε με την σφράγιση της συνεργασίας θα είναι αυτό με τον λαϊκό καλλιτέχνη Δημήτρη Μητροπάνο και την Πέγκυ Ζήνα από την Παρασκευή 9 Απριλίου 2010.

Όμως η τιμή της φιάλης που θα κυμαίνεται στα 240 Ευρώπουλα για τους Βορειοελλαδίτες θα είναι τσουχτερή.

Έπειτα την σκυτάλη θα πάρει ο Πασχάλης Τερζής ο οποίος μετά από ένα χρόνο απουσίας από τα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, θα παρουσιάσει νέα τραγούδια στο κοινό της πόλης, που τον ανέδειξε, από την δισκογραφία που ετοιμάζει.

Έτσι λοιπόν η διασκέδαση της Θεσσαλονίκης εμπλουτίζεται με νέο επιχειρηματικό πνεύμα μετά τον Μάκη Ψωμιάδη στο πρώην νυχτερινό κέντρο “Boom”, του Ηλία Μαρασούλη στο “ODEON”, αλλά και ο Θανάσης Παπαγεωργίου ετοιμάζει συνεργασία με Θεσσαλονικιό επιχειρηματία νυχτερινών κέντρων.

Το βέβαιο είναι πως θα ακούσουμε πολλά ακόμα για τα δρώμενα της διασκέδασης στην λεωφόρο των μπουζουκιών.

Όμως δεν ακούω κουβέντα από κανέναν επιχειρηματία, εάν σκοπεύουν επιτέλους να προσφέρουν στο κοινό τους δωρεάν μετακίνηση, τουλάχιστον δύο δρομολόγια από το κέντρο της πόλης προς το αεροδρόμιο Μακεδονίας (και αντίστροφα) απ΄ όπου ξεκινά η λεωφόρος για τα νυχτερινά κέντρα και όχι μόνο.

Καθώς η άλλοτε δοξασμένη λεοφώρος τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει μεγάλη μείωση από κίνιση ,λόγω των μεταφορικών μέσων.

Το ταξί από το κέντρο της πόλης στοιχίζει αρκετά χρήματα, ειδικά μετά τις 12 το βράδυ, όπου μπαίνει διπλή ταρίφα. Επιπλέον η αυξημένη τιμή στην φιάλη, το πακέτο βαραίνει πολύ το πορτοφόλι, με αποτέλεσμα ο κόσμος να απέχει από τα προγράμματα των νυχτερινών κέντρων, όσο ελκυστικά κι αν είναι.

Το θέμα αυτό ας το σκεφτούν σοβαρά οι επιχειρηματίες, αν θέλουν πραγματικά να δουλέψουν και να βγάλουν τα έξοδα τους.

Η τηλεφημερίδα elliniko-fenomeno. gr θα παρακολουθεί τις εξελίξεις στο χώρο της διασκέδασης, κυρίως όμως το θέμα της μετακίνησης του κοινού, εάν βέβαια οι επιχειρηματίας δώσουν βαρύτητα στην λεπτομέρεια αυτή.

.