Γκρίνια και απογοήτευση

17 Φεβρουαρίου 2010

phenomeno.gifΑπογοητευτικό είναι το Φαινόμενο που  παρατηρείται τον τελευταίο καιρό σε αρκετούς χώρους διασκέδασης. Αυτό  συμβαίναι  και σε δύο επιχειρηματίες τον Αθηνών, είναι πολύ απογοητευμένοι με τα σχήματα που επέλεξαν για τα νυχτερινά τους κέντρα, αλλά δεν τους έφεραν τα ανάλογα. Έπεσαν έξω .

Όμως είναι άδικο να τα βάζουν με τους καλλιτέχνες του σχήματος, αντί να  ψάξουν  μέσα από τον κύκλο των συνεργατών τους, απ΄ όπου πηγάζει η αιτία του κακού.

Γιατί, κάποιοι λεγόμενοι εξωτερικοί συνεργάτες τους ,κολλούν σας βδέλλες, προτείνουν ονόματα καλλιτεχνών που δεν αξίζουν ,ενώ οι επιχειρηματίες χωρίς να τσεκάρουν τα λεγόμενα τους ,ότι δηλαδή το σχήμα πράγματι θα μπορεί να τους φέρει λεφτά στα ταμεία.

Έτσι  και μη χειρότερα την πατάνε άσχημα και στην  ώρα της κρίσης το ταμείο είναι μείον για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με αποτέλεσμα  οι επιχειρηματίες να αρχίζουν την γκρίνια τους.

Δημιουργούνται φασαρίες μεταξύ καλλιτεχνών και επιχειρηματιών, ενώ οι βδέλλες χορτασμένοι από παράδες σιωπούν, και κάνουν το καρόϊδο.

Αυτό διαδραματίστηκε στο ένα εκ των δύο νυχτερινών κέντρων των Αθηνών, όπου ο επιχειρηματίας τα έβαλε με τους καλλιτέχνες του σχήματος, οι οποίοι απλώς έκαναν την δουλειά τους, με τα άχρηστα τραγούδια,  που διαμόρφωναν το πρόγραμμα του κέντρου, έχοντας ως αποτέλεσμα την πολύ χαλαρή κίνηση. Αντί ο επιχειρηματίας να ζητά τα ρέστα από τους κόλακες συνεργάτες που τον έπεισαν να πάρει αυτούς τους καλλιτέχνες.

Ενώ, αν ερευνούσε για τα πρόσωπα των καλλιτεχνών, τις δισκογραφίες τους ειδικά,όχι μόνο θα είχε γλυτώσει την αναποδιά στο κέντρο του, αλλά  Θα είχε μάθει ακόμα , ότι αυτές οι βδέλλες με τις προτάσεις τους, γενικά για  καλλιτεχνικά σχήματα είχαν ώς αποτέλεσμα να κλείσουν  και άλλα 3-4 νυχτερινά κέντρα, λόγω  μηδαμινής κίνησης.  Τόσο άχρηστοι και άσχετοι είναι οι κατά τα άλλα συνεργάτες -άριστοι γνώστες του αντικειμένου…Χα…χα..!Για γέλια και για κλάματα είναι . 

Στο μόνο που είναι ικανοί , το πως να ρουφούν τα Ευρώπουλα  που τα αρπάζουν από όλλες τις μεριές και για τίποτα άλλο.

Εμείς αυτούς στο χωριό μας τους λέμε “αεριτζήδες”.

Αυτοί οι αεριτζήδες  λοιπόν ,εκτός από τα καλλιτεχνικά ονόματα που προτείνουν, υπόσχονται στους επιχειρηματίες και την δυναμική παρουσία του σχήματος στα διάφορα έντυπα, παρ΄ όλο που δεν έχουν ιδέα, αλλά ούτε και κύρος στο έντυπο χώρο, για να τους πάρουν στα σοβαρά τα Μ.Μ.Ε. Αυτό όμως δεν το γνωρίζουν οι επιχειρματίες.

Το αποτέλεσμα είναι  με τους  καλλιτέχνες που προτείνουν οι αεριτζήδες να είναι σταθερά και αμετάκλητα ένα μηδενικό για το νυχτερινό κέντρο που επελέγησαν.  Οι δε άχρηστοι αεριτζήδες συνεχίσουν την δράση τους, με τα ωραία παραμύθια, και με τους  επιχειρηματίες να πληρώνουν πολύ ακριβά τα σπασμένα.

Στο δεύτερο νυχτερινό κέντρο των Αθηνών παρ΄ όλο που ο επιχειρηματίας είναι πολύ έμπειρος, και έχει φάει την νύχτα με το κουτάλι, εντούτοις, με τα δύο πρόσωπα που επέλεξε να συνεργαστεί έχει ματώσει. Του άδειασαν την τσέπη στην κυριολεξία, έχοντας ως αποτέλεσμα με τις συνβουλές των αεριτζήδων το μαγαζί να πιάσει πάτο .

Με τις δυσκολίες που περνά ο χώρος της διασκέδασης, τέτοια λάθη, και μάλιστα από έμπειρους επιχειρηματίες είναι έγκλημα, καθώς η ζημιά μιας χρονιάς θα έχει απόσβεστη μετά από 5 χρόνια , στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Άλλα λάθη δεν χωρούν.

Καιρός είναι να ξυπνήσουν κάποιοι αμετανόητοι επιχειρηματίες που αρκούνται στις κολακείες των αεριτζήδων!!!!!!!

.