Ο θάνατος του εμποράκου της κινητής;

31 Αυγούστου 2010

Πολύ γκρίνια από όλους τους συναδέλφους που διατηρούν καταστήματα κινητής τηλεφωνίας στην Αθήνα και στην περιφέρεια σχετικά με την πορεία του κλάδου λιανικής.

Από την μία είναι η αναδουλειά και η έλλειψη διάθεσης των καταναλωτών να βάλουν το χέρι στην τσέπη και από την άλλη ο αθέμιτος ανταγωνισμός των ίδιων των εταιρειών οδηγούν τα καταστήματα σε συνεχή συρρίκνωση και από σημεία πώλησης προϊόντων κινητής τηλεφωνίας μετατρέπονται από τις εταιρείες κινητής σε σημεία εξυπηρέτησης πελατών.

 Ειδικά τους τελευταίους έξι μήνες οι εταιρείες τηλεπωλήσεων μονοπώλησαν σχεδόν τις νέες συνδέσεις ,προσφέροντας στους καταναλωτές δωρεάν πάγια και υψηλές επιδοτήσεις για συσκευές ,κάτι που οι operators δεν έδιναν στα καταστήματα με αποτέλεσμα να μην είναι ανταγωνιστικά.

Υπάρχει δίκτυο κινητής τηλεφωνίας που κάνει έκπτωση 20€ αν κάνεις ανανέωση μέσω του site του ,ενώ αν κάνεις νέα σύνδεση επιλέγεις νούμερο από λίστα εύκολων αριθμών και το τηλέφωνο θα το προμηθευτείς 50 € φθηνότερα από τον τιμοκατάλογο της ίδιας εταιρείας στα καταστήματα της αλυσίδας της.

Ιδιοκτήτης καταστήματος ανέφερε ότι και όλο του κέρδος του να δώσει έκπτωση στον πελάτη αυτές οι τιμές δεν βγαίνουν.

 Άλλη εταιρεία έχει ανεβάσει τόσο πολύ τους στόχους στα καταστήματα με αποτέλεσμα να μην παίρνουν τις αμοιβές τους και να κινδυνεύουν με λουκέτο και πολλά από αυτά να έχουν βάλει πωλητήριο .

Τέλος τα καταστήματα της τρίτης εταιρείας πλέον εκφράζονται στο διαδίκτυο μέσω blog που τα χαρακτηρίζει «άμοιρα». Σε πρόσφατη έρευνα καταγράφηκαν 2800 επιχειρήσεις πώλησης κινητής τηλεφωνίας εξαρτημένες από τα δίκτυα με συμβόλαια αποκλειστικής διάθεσης των προϊόντων τους .

Τι σκοπό άραγε έχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας , μήπως πλέον κρίνουν ότι είναι πολλά για την ελληνική αγορά;/telecomnews

.