Το χρυσό μικρόφωνο με τις ντομάτες ΑΕ.

28 Σεπτεμβρίου 2015

ntomataAEΡεπορτάζ του Νίκου Βάνη

Πριν από δύο χρόνια ο δημοφιλής καλλιτέχνης με καταγωγή την Θεσσαλονίκη, ίδρυσε εταιρεία Α.Ε, μαζί με γνωστό Αθηναίο επιχειρηματία νυχτερινού κέντρου και χρόνια φίλος του, ως αντικείμενο γεωργικών εκμεταλλεύσεων , αγοράζοντας αρχικά 200 στρέμματα γης στη Κρήτη, με απώτερο σκοπό η ένταξη της παραγωγής στα Επιδοτούμενα Προγράμματα ΕΣΠΑ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και η εξαγωγή

Τoν επόμενο χρόνο από την ίδρυση της εταιρείας ξεκίνησαν την παραγωγή ντομάτας, βγάζοντας μάλιστα μεγάλη και καλή σοδειά .

Όμως δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα, κάποιες από ποσότητες της παραγωγής δεν μπόρεσαν να τα διαθέσουν στην αγορά εσωτερικού και εξωτερικού, με κίνδυνο να σαπίσουν στις αποθήκες

Τότε ο καλλιτέχνης σκέφθηκε ένα παλιό του φίλο από την Θεσσαλονίκη, ο οποίος είχε πολύ καλές σχέσεις με τον ιδιοκτήτη μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, και ο οποίος τους έδωσε και την λύση.

Δηλαδή ήλθαν σε επαφή με τον εν λόγω ιδιοκτήτη, συμφώνησαν ότι κάθε εβδομάδα θα στέλνει τις ΑΕ ντομάτες στις κεντρικές αποθήκες της Θεσσαλονίκης του σούπερ μάρκετ 5 φορτηγά με καλής ποιότητας ντομάτα.

Στην συμφωνία που έγινε μεταξύ των δύο πλευρών ο σοβαρός και με μεγάλο κύρος μεγαλέμπορος ζήτησε από τον καλλιτέχνη και τον επιχειρηματία Αθηνών του νυχτερινού κέντρου να εντάξουν στο χειμερινό πρόγραμμα του μαγαζιού έναν παλιό τραγουδιστή της Θεσσαλονίκης που τον στήριζε.

Ο επιχειρηματίας του νυχτερινού κέντρου συμφώνησε άμεσος , όμως ο φιρμάτος τραγουδιστής στην αρχή έφερε αντίρρηση, ωστόσο αναγκάστηκε να συμφωνήσει.
Και ενώ πήγαινα όλα καλά σχετικά με τις πωλήσεις τις ντομάτας, πέρασε ο καλός καιρός και ήρθε ο βαρύς χειμώνας με τον επιχειρηματία του νυχτερινού κέντρου και τον συνεταίρο του καλλιτέχνη να αθετούν την συμφωνία -υπόσχεση τελείως και αδικαιολόγητα, δεν πήραν στο νέο πρόγραμμα τον τραγουδιστή που πρόβαλε ως όρο της συμφωνίας ο επιχειρηματίας σούπερ μάρκετ.

Με όλα αυτά ,δίκαιος έδωσε εντολή να επιστρέφουν πίσω όλα τα φορτηγά της ΑΕ ντομάτας με τα εμπόρευμα της εβδομάδας.

Δυο ημέρες μετά, ο ιδιοκτήτης των σούπερ μάρκετ δέχθηκε τηλέφωνο από γνωστό επιχειρηματία νυχτερινού κέντρου της Θεσσαλονίκης και καλός φίλος του φιρμάτου τραγουδιστή με το χρυσό μικρόφωνο και τις ντομάτες ΑΕ, λέγοντας με ύφος και έντονο τόνο φωνής , “Κύριε, γνωρίζετε ότι μέσα στην επιχείρηση σας έχετε παρακράτος και δεν ξέρετε τι σας γίνεται;;”.

-“Εγώ γνωρίζω παρά πολύ καλά τι μου γίνεται , ο φίλος σου αθέτησε την συμφωνία μας , γι΄αυτό και εγώ του επέστρεψα το προϊόν”, απάντησε ο σούπερ μαρκετίστας , αφήνοντας κάγκελο την υπερασπιστική πλευρά του χρυσού μικρόφωνου.

Κακό ξεκίνημα για μια νέα επιχείρηση , μάλιστα με πολλές προοπτικές , να κλείνει μεγάλες και βασικές πόρτες με τόση ευκολία , ενώ ανοίγουν με πάρα πολλές δυσκολίες στην εποχή που ζούμε και αυτό γιατί μπερδεύουν και εφαρμόζουν ακόμα την νυκτερινή επιχειρηματικότητα με την ημερήσια ,όπου άλλοι νόμοι και συστήματα έχουν προτεραιότητα από ότι πχ: η καλλιέργεια της προσωπικότητας στα εξώφυλλα εφημερίδων και περιοδικών ,όπως το τι χρώμα σώβρακο φοράει ,ή ακόμα το πόσο ερωτευμένος είναι.

Σε κάθε περίπτωση,έχασαν ακόμα και έναν μεγάλο πελάτη από την νυχτερινή διασκέδαση,καθώς αφού ο επιχειρηματίας αλυσίδας καταστημάτων στηρίζει στενά τον καλλιτέχνη και φίλο του ,για τον οποίον και αθέτησαν την συμφωνία-συνεργασία,θα ήταν ένας τακτικός θαμώνας με χοντρή ζημιά με την μεγάλη παρέα που θα είχε κάθε φορά καθώς ο κύκλος του είναι τεράστιος.

Πάντως, ό εν λόγο φιρμάτος του μικροφώνου δεν είναι η πρώτη φορά που εμπλέκεται με επιχειρήσεις έξω από τα νερά του και χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
Αυτό που ξέρει καλά να κάνει , είναι να διασκεδάζει τον κόσμο με τις πολλές επιτυχίες που έχει κατά την ως σήμερα διαδρομή του στα δρώμενα του Ελληνικού πενταγράμμου.

Συνεχίζουν τα ρεπορτάζ στην απόλυτη τηλεφημερίδα elliniko-fenomeno.gr, την εφημερίδα Fenomeno News (διανέμεται δωρεάν) , όπως  επίσης  ζωντανά , από το μικρόφωνο του  ψηφιακού ραδιοφώνου elliniko-fenomeno.com

.