απόκτηση του 67% του ΟΛΘ εξέφρασε η εταιρία Belterra Investments LTD,

25 Απριλίου 2017

κανοποίησή της για την απόκτηση του 67% του ΟΛΘ εξέφρασε η εταιρία Belterra Investments LTD, η οποία είναι συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη, η οποία μαζί με τιςDeutsche Invest Equity Partners GmbH και Terminal Link SAS του ομίλου CMA-CGM, αναλαμβάνουν τις τύχες του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα (24 Απριλίου) το ΤΑΙΠΕΔ.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρία του κ. Σαββίδη, η Belterra δηλώνει, «ιδιαίτερα χαρούμενοι που η κοινοπραξία του γερμανικού επενδυτικού ομίλου Deutsche Invest Equity Partners GmbH, της Terminal Link SAS του ομίλου CMA-CGM και Belterra Investments LTD είναι εκείνη που πλειοδότησε στον διεθνή διαγωνισμό για τον ΟΛΘ».

Η Belterra μίλησε για τις επόμενες κινήσεις, καθώς και για τη σπουδαιότητα των νέων συνεργασιών της. Από τη συγκεκριμένη συνεργασία, αναφέρει η ανακοίνωση, προκύπτει δυνατότητα για την υλοποίηση και ανάπτυξη νέων σχεδίων για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

«Αποδεχτήκαμε με τιμή την πρόσκληση του fund DIEP, ενός πανίσχυρου επενδυτικού ομίλου, να συμμετάσχουμε στην κοινοπραξία διεκδίκησης του ΟΛΘ, να συνδιαμορφώσουμε ένα φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης και να διασφαλίσουμε πως η Θεσσαλονίκη και η τοπική κοινωνία θα ωφεληθούν δραστικά από αυτή την μεγάλη επένδυση.»Παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή της Belterra είναι σε μειοψηφικό ποσοστό, η εταιρία δηλώνει ότι αισθάνεται υπεύθυνη «για την υλοποίηση ενός εκ των μεγαλύτερων επενδυτικών προγραμμάτων στην Θεσσαλονίκη και τη χώρα. Φιλοδοξούμε, μαζί με τους συνεργάτες μας DIEPκαι Terminal Link της CMA CGM, να καταστήσουμε τον ΟΛΘ σημείο αναφοράς στην Ελλάδα

Ο Ιβάν επικράτησε στο νήμα: Αλλαγές στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΘ πριν από την ετήσια τακτική γενική συνέλευση του καλοκαιριού, κατά τα πρότυπα του ΟΛΠ, βλέπουν όσοι παρακολουθούν τις εξελίξεις με την επικράτηση του σχήματος Deutsche Invest – Terminal Link – όμιλος Σαββίδη, στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για το 67%. Αν δεν υπάρξουν εκπλήξεις και ενστάσεις, ο Σωτήρης Θεοφάνης (παλαιός διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ και ο άνθρωπος που έβαλε τον ΟΛΠ στο χρηματιστήριο επί Κ. Σημίτη) θα επιστρέψει νικητής και τροπαιούχος στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Τι θα κάνει εκείνος ο συμπαθής ιστορικός Άγγελος Βλάχος που είναι στο Δ.Σ. του ΟΛΘ ως εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ και κάποια στιγμή “έπαιζε” του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων; Θα σας γελάσουμε. Μπορεί να προστρέξει και αυτός στους Κινέζους όπως ο εξίσου συμπαθής Θανάσης Λιάγκος που παρέμεινε στον ΟΛΠ και μετά την πώλησή του στην Cosco ως εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ. Κανένας δε χάνεται ειδικά αν είναι τόσο συμπαθής όπως τα εν λόγω στελέχη του Ταμείου…

Κάποιοι στη συμπρωτεύουσα λένε, πάντως, πως ο Ιβάν Σαββίδης έχει μικρό ποσοστό (κοντά στο 15%) στην κοινοπραξία που ανακηρύχθηκε χθες πλειοδότης και πως μεγαλύτερος μέτοχος είναι οι Γερμανοί της Deutsche Invest.

Στό βάθος, όμως, φαίνονται και οι Κινέζοι οι οποίοι είναι συνεταίροι των Γάλλων της CMA CGM στην Terminal Link. Κινέζοι παντού! Τώρα το επόμενο project Σαββίδη φαίνεται να είναι ο Πήγασος και το Mega. θα απαντήσει θετικά η αρνητικά; Πάντως μέχρι στιγμής διατηρεί αποστάσεις από τις δυο αυτές δουλειές.

Εκτός από τους Κινέζους, παντού βρίσκεται και ο υφυπουργός Οικονομίας Στέργιος Πιτσιόρλας ο οποίος από το πρωί μέχρι το βράδυ οργώνει κανάλια, εφημερίδες, εκδηλώσεις προκειμένου να μας πείσει πως η κυβέρνηση αγαπά τους επενδυτές.

Τα λεγόμενα “ορφανά του Πιτσιόρλα” προσπαθούν να κινητοποιήσουν το ΤΑΙΠΕΔ και ο υφυπουργός προετοιμάζει την επίσκεψη του Αλ. Τσίπρα στο Πεκίνο. Και μέσω του νέου ελληνοκινεζικού φορέα επιχειρηματικής συνεργασίας που σας λέγαμε προ ημερών.

Και μέσω συναντήσεων (χθες είχε άλλη μία) με εκπροσώπους κινεζικών ομίλων. Όπως έλεγε και κάποιος που δεν περιλαμβάνεται στη μακρά λίστα των φίλων του υφυπουργού Οικονομίας, “αν ξεφλουδίσεις τις δεκάδες ανακοινώσεις για συνεργασία με Κινέζους στο τέλος μένεις με μια Cosco!”.

Οσο για τις επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες για “δημιουργία ενιαίου ναυπηγοεπισκευαστικού φορέα” με απορρόφηση των Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Νεωρίου, κάποιος πρέπει να ρωτήσει και τους σημερινούς ιδιοκτήτες. Και μετά να πάει (στους Κινέζους, που αλλού!) για να πουλήσει την ανύπαρκτη εταιρεία.

.