Mε όχημα το τσίπουρο και τα εκλεκτά της αποστάγματα η «Dorodouli Tsipouro & Spirits Distillery» από τη Θεσσαλονίκη,

25 Φεβρουαρίου 2018

Mε όχημα το τσίπουρο και τα εκλεκτά της αποστάγματα η «Dorodouli Tsipouro & Spirits Distillery» από τη Θεσσαλονίκη,

έχει φτάσει στο δεύτερο καλύτερο εστιατόριο του κόσμου, στη Μόντενα της Ιταλίας, ενώ εκλεκτικές Ιταλίδες προτιμούν το  ‘G’, το τσίπουρο με γλυκάνισο, για να συνοδεύσουν τον απογευματινό τους καφέ.

η κα. Μαρία Καραμπάση- Δωροδούλη, η αρχιτέκτων που μαζί με το σύζυγό της, Γιάννη Δωροδούλη, θέλησαν και πέτυχαν να αντλήσουν από την παράδοση των ελληνικών αποσταγμάτων ώστε να δημιουργήσουν δύο σειρές προϊόντων, με τα οποία η Dorodouli Tsipouro & Spirits έχει κάνει σε μόλις τέσσερα χρόνια δυναμική έξοδο σε ευρωπαϊκές αγορές.

«Ξεκινήσαμε με τις δοκιμές συνταγών το 2010 και κάναμε την πρώτη μας επίσημη απόσταξη, στο αποστακτήριο της Καρδίας, το 2013. Εξ’ αρχής είχαμε στόχο τις εξαγωγές με πρώτο σταθμό την Ιταλία, μία χώρα που γνωρίζαμε

καθώς ήδη επί μία 20ετία συνεργαζόμασταν με ιταλικούς οίκους δομικών υλικών και ειδών υγιεινής, μέσα από την εταιρεία μας, την «Credor». Όμως είχαμε το μεράκι για τα παραδοσιακά ελληνικά αποστάγματα, ειδικά ο άνδρας μου, οπότε κι’ αποφασίσαμε, παράλληλα με την εμπορική μας δραστηριότητα, να κάνουμε το μεγάλο βήμα για την παραγωγή προϊόντων από την απόσταξη στεμφύλων σταφυλής και οίνου.

Για μία τριετία, η ερευνητική ομάδα του αποστακτηρίου- αποσταγματοποιοί, bar tenders, chefs-  εργάσθηκε πάνω σε δεκάδες συνταγές. Καταλήξαμε σε 120 δείγματα που τα αφήσαμε και «ξεκουράσθηκαν» για ένα χρόνο, με ενδιάμεσες δοκιμές  και αξιολογήσεις. Από αυτά επιλέχθηκαν 32 συνταγές , από τις οποίες 15 εντάχθηκαν στην παραγωγική διαδικασία», σημειώνει η κυρία Δωροδούλη.

Σήμερα το τσίπουρο και τα αποστάγματα Δωροδούλη, που παράγονται σε δύο συλλογές, την «Classico Spirits» και την «Alchemestes missions», αποδεικνύονται ισχυρά εξαγώγιμα προϊόντα, με το 30% να εξάγεται στην Ιταλία, το 20% της παραγωγής στη Γερμανία ενώ το υπόλοιπο 50% διατίθεται στην εγχώρια αγορά.

«Πηγαίνουμε όπου υπάρχει υψηλών ποιοτικών απαιτήσεων τουρισμός. Στην Ιταλία, προϊόντα μας διατίθενται σε εστιατόρια και μπαρ, ενώ στην Γερμανία σε ελληνικά εστιατόρια, αν και υπάρχει ενδιαφέρον από εστιατόρια που κάνουν γερμανική ή κι’ άλλες ευρωπαϊκές κουζίνες. Στην Ελλάδα, σταδιακά προωθούμε τις πωλήσεις μας μέσω

ξενοδοχείων υψηλών κατηγοριών, ενώ ήδη συζητούμε την τοποθέτηση προϊόντων μας σε μπαρ και wine bars που δείχνουν ενδιαφέρον για αποστάγματα κυρίως της σειράς «Alchemestes», καθώς αυτά έχουν σχεδιαστεί όχι τόσο σαν συνοδευτικά φαγητού, αλλά για να ικανοποιούν τις προτιμήσεις του νέου κόσμου, ιδανικά και για τη δημιουργία κοκτέιλς»

Η «Dorodouli» που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ξενοδοχειακών μονάδων και clubs της Μυκόνου και της Σαντορίνης, αρχίζει από την άνοιξη μία καμπάνια προώθησης των προϊόντων της σε επιλεγμένα ξενοδοχεία ενώ ετοιμάζεται να κάνει μέσα στο 2019, το επόμενο επενδυτικό της βήμα.

.